השוק

פרוסט & סליבן: יש פוטנציאל רווחים של 50% בברנמילר

בפרוסט & סליבן מעריכים שברנמילר נמצאת במרכז שרשרת הערך של תחום אגירת האנרגיה כשהשוק צפוי לשלש את עצמו עד לשנת 2030
ניצן כהן | 
ניר ברנמילר (צילום באדיבות החברה)
חברת המחקר פרוסט & סליבן השלימה עבודת אנליזה לברנמילר תוך שהיא מעריכה שלחברה יש פוטנציאל רווח של 50%. ברנמילר אנרג'י היא חברת קלינטק שנוסדה בשנת 2012. "יכולות הליבה של ברנמילר טמונות בהנדסת חומרים, השפעות ומוליכות תרמית בטמפרטורה גבוהה, ייצור מוצרים וייצור אנרגיה מתחדשת. החברה הייתה חלוצה בפיתוח פתרון אגירת אנרגיה תרמית שהוא חסכוני ויעיל, שיכול לסייע בעיקר למגזר המסחרי והתעשייתי בהשגת יעדי סילוק הפחמן שלהם" כותבים בפרוסט & סליבן.
"השוק העולמי לאגירת אנרגיה תרמית (TES) צפוי לשלש את עצמו עד 2030. לאור יתרונותיו עבור מגזר התשתיות והתעשייה, קיבולת האגירה של TES צפויה לגדול מ-234GWh  כיום, ליותר מ-800 GWh. TES צפוי למלא תפקיד מרכזי בחדירתה של אנרגיה מתחדשת ברחבי העולם. ההערכה היא כי באמצעות הפתרון הנכון לאגירת אנרגיה ניתן להפחית בכ-400 מיליון טון פליטות CO2.
"בהמשך, סביר להניח שמנדטים רגולטוריים ותמריצים לאגירה ימשיכו לגדול, ויקדמו עוד יותר השקעות חדשות בתחום. ההערכה היא כי האיחוד האירופי ישקיע כ-370 מיליארד דולר נוספים בענפי התעשייה הכבדה בשלושים השנים הבאות כדי להפחית פליטות פחמניות של המגזר התעשייתי.
"ברנמילר נמצאת במרכז שרשרת הערך של תחום אגירת האנרגיה, כאשר לקוחותיה הם מפעלים גדולים הזקוקים לריכוז כל הפונקציות של ניצול חום מבוזבז, טעינה היברידית ממקורות תרמיים וחשמליים, והפקת קיטור אינהרנטית באותה יחידת אגירה. להערכתנו, ביחס למתחרות, המערכת זולה יותר, יעילה יותר ובעלת אורך חיים ארוך יותר מטכנולוגיות מתחרות אחרות, אם כי הסיכון העיקרי הוא באימוץ נרחב של הטכנולוגיה וכן בשלב האצת המכירות.
"אנו מעריכים את שוויה של החברה בכ–381.1 מיליון שקל; מחיר היעד של המניה מוערך בטווח של 14.6 שקל ועד 17.2 שקל, ובממוצע 15.8 שקל" מסיימים כלכלני חברת המחקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה