השוק

רנואר פותחת רשת ספורט חדשה: המהלך המסקרן נחשף

קבוצת ing Sports, בראשותם של רנואר המחזיקה ב-50% וכן ישראל חן ונפתלי מעיין פותחת רשת שתמכור מותגים בינלאומיים מעולם הספורט עם 15 מוקדי מכירה שייפתחו בקרוב
מערכת ice | 
רנואר (צילום מורן ישעיהו)
בצעד אסטרטגי המבשר על שינוי משמעותי בעולם האופנה והספורט הישראלי, קבוצת ing Sports, בראשותם של רנואר המחזיקה ב-50% וכן ישראל חן ונפתלי מעיין, יוצאת למסע מרגש של הרחבה עם השקת רשת חנויות חדשה למותגי ספורט, כך על פי פרסום של כלכליסט.
רנואר היא קמעונאית אופנה ישראלית. הרשת משווקת מוצרי ביגוד, הנעלה, תכשיטים, תיקים ואביזרי אופנה. תחת הקבוצה פועל גם המותג "Twentyfourseven". רנואר היא רשת האופנה החמישית בגודלה בישראל.
הקבוצה, שהפכה לשחקן מרכזי בתחום יבוא מותגי ספורט פרימיום, מציגה מהלך מרשים שיביא למדף הישראלי מבחר מותגים בינלאומיים מובילים, כולל המותג On Cloud השוויצרי. על פי התכנית, ייפתחו 15 נקודות מכירה ייעודיות ומגוון של מותגים בינלאומיים כמו CARIUMA, Casall ו-Tropicfeel. 

כזכור, רנואר הייתה עסוקה בחודשים האחרונים בעיקר סביב מלחמת חרבות ברזל. בחודש יוני האחרון, מותג האופנה הישראלי יצא במהלך מרתק עם קמפיין תדמיתי חשוב תחת הכותרת "לא איבדתי – נתתי" אשר מוקדש לפצועי המלחמה ואירועי ה-7 באוקטובר
אותו מהלך שיווקי מעניין, החל בזכות היוזמה של אלון קמינר, לוחם יחידת סנפיר אשר נפצע קשה בעת הלחימה בעזה. במסגרת הפעילות הצבאית, קמינר נפצע קשה ובעקבות כך נקטעו שתי ידיו, רגלו והוא איבד את עינו. לאחר אותה פציעה, נאלץ קמינר להתמודד עם מבטים לא נעימים, דבר אשר הוביל אותו להחלטה כי יש לקיים קמפיין מיתוגי חשוב עבור פצועי המלחמה. קמינר פנה לענקית האופנה "רנואר" בבקשה לשיתוף פעולה בנושא ואכן אותו פרויקט פרסומי חשוב יצא לפועל, כאשר על אותו קמפיין מיוחד ניצח משרד הפרסום "Avraham".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה