תרבות ופנאי

דנה פרידר מסתערת על עולם האופנה: זה המותג החדש שהשיקה

השחקנית והרקדנית דנה פרידר, בת זוגו של יהודה לוי, משיקה לראשונה מותג אופנה חדש בעיצובה - FREEDER, שיימכר אונליין בלבד ויציע קולקציה מרעננת בייצור מקומי ישראלי. הכוכבת התרגשה: "הכרתי ומצאתי אנשים כל כך מוכשרים וטובים שליקטתי סביבי עם השנים, יחד אנחנו עובדים וחולמים ועכשיו גם מגשימים"
מערכת ice | 
דנה פרידר (צילום שי פרנקו)
השחקנית והרקדנית דנה פרידר, בת זוגו של יהודה לוי ואחת מהאייקונים האופנתיים הבולטים בתעשייה הישראלית, משיקה לראשונה מותג אופנה חדש בעיצובה. המותג יימכר אונליין בלבד ויציע קולקציה מרעננת בייצור מקומי ישראלי. הקולקציה מבוססת על אופנת ספורט קז'ואל לנשים ונערות, ומציעה מספר דגמי יוניסקס המתאימים גם לגברים ונערים. 
FREEDÈR מביא את הסגנון הייחודי של דנה פרידר- ספורט קז'ואל במיטבו, עם נגיעות של אופנת רחוב, ריקוד וכדורסל. כל פריט בקולקציה עוצב מתוך מחשבה על נוחות, תנועה וחופש, כאשר ההשראה למותג נלקחה ישירות מהחיים הדינמיים של דנה. 
פרידר הנרגשת סיפרה: "לפני שנה חזרתי לסטודיו לרקוד ומצאתי את עצמי בוהה בבגדים שהיו על הרקדניות סביבי. בירור מהיר וחיפוש הובילו אותי לגלות שהבגדים שהן לבשו כדי לרקוד היפ הופ היו מקולקציות של הגברים או שהוזמנו מחול".
פרידר המשיכה: "קיבלתי פלאשבק לילדות שלי כשהייתי גונבת לאחים שלי את מכנסי הכדורסל שלהם. נזכרתי בבגדי גוף רכים ורומנטיים שהייתי רואה על הרקדניות בכל סטודיו שאי פעם רקדתי בו והחלטתי שאם אני לא מוצאת את הבגדים האלו, אני הולכת לייצר כאלה בארץ. וכך מזוג מכנסיים אחד נולדה לה קולקציה ראשונה של 25 פריטים". 
"כילדה שאהבה כדורסל", הוספיה פרידר: "שירה וריקוד האהבה שלי לבגדי קז'ואל נוחים מגיעה מהבית. שנים של ריקוד, ספורט וכל פעילות אפשרית הובילו למותג שמחבר את עולמות הריקוד, הכדורסל והילדות שלי בניינטיז עם הסטייל של היום". 
דנה פרידר משיקה מותג אופנה חדש (צילום: שי פרנקו)
פרידר שתמיד הייתה חלק מקבוצה, אם בכדורסל או בריקוד תמיד ראתה בקולקטיב ערך עוצמתי שהנחה אותה ביצירת הקולקציה והמותג: "מאז ומתמיד אהבתי והרגשתי בנוח לעבוד בקבוצה ובצוות. לצד העבודה הכרתי ומצאתי אנשים כל כך מוכשרים וטובים שליקטתי סביבי עם השנים, יחד אנחנו עובדים וחולמים ועכשיו גם מגשימים. רעיונות והשראות זה טוב ויפה, אבל להביא את הדבר לכדי מציאות זאת העבודה האמיתית, וזה משהו שאפשר לעשות רק בצוות. הקבוצה היא דבר חזק וטוב בעיניי, תמיד הרגשתי שקבוצה מאפשרת לך לזהור, לתמוך ולהעניק".
דנה פרידר משיקה מותג אופנה חדש (צילום: שי פרנקו)
הקולקציה של FREEDÈR כוללת מגוון רחב של פריטים נועזים ומחמיאים: חולצות אוברסייז עשויות 100% כותנה שאי אפשר להתעלם מהן, מכנסי כדורסל מבדי רשת בעיצוב נשי ומחמיא, בגדי אקטיב בעיצוב חדשני וטרנינגים רחבים מבדים התואמים את האקלים הישראלי. לצד הבגדים, המותג מציע אקססוריז להשלמת הלוק המנצח: כובעי קסקט, חותלות, גרביים וסרטי ראש. הקולקציה מוצעת לנשים ונערות וחלק מדגמי היוניסקס מתאימים גם לגברים ונערים. הבגדים נוחים עטופים בסטייל עם פריטים שאפשר ללבוש במגוון הזדמנויות, מהסטודיו לעבודה ועד לקפה עם חברה. 
דנה פרידר משיקה מותג אופנה חדש (צילום: שי פרנקו)
ב-FREEDÈR מייחסים חשיבות רבה לייצור ישראלי. כל פריטי הקולקציה תוצרת כחול לבן, תוך שימוש בבדים איכותיים מיצרני בדים מהמובילים בארץ. "מצאתי את עצמי יוצאת לעבודה קדחתנית להקמת המותג. בחצי שנה האחרונה ביליתי במחסני בדים, תדמיתנים שגוזרים את הויז'ן שלי לגזרות, פיתוחים, שינויים, הדמיות, פגישות, דיגיטל שיווק וסושיאל כדי להגשים את החלום שלי בצורה המדויקת ביותר", סיפרה הדוגמנית.
טווח המידות של בגדי המותג החדש של פרידר הם XS-XL , כאשר טווח המחירים הוא בין 80 שקל ועד ל-520 שקל. קולקציה החדשה של FREEDÈR תהיה זמינה לרכישה באתר האונליין החל משישי הקרוב ה-20.9.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה