השוק
הראל ויזל בעסקה גדולה: רכש 51% מהמותג הזה במיליוני שקלים
TERMINAL X של איש העסקים חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת 51% ממותג הביוטי 'עדה לזורגן', ניר הורביץ מנכ"ל :TERMINAL X "רכישת פעילות זו, תומכת באסטרטגיית ההתרחבות הכוללת שלנו, עם חברות חזקות ורווחיות שמתחברות באופן סינרגטי לפעילותנו"
אחרי שהגיעו לסיכום, חברת TERMINAL X דיווחה היום (רביעי) רשמית על חתימת הסכמים מחייבים בינה לבין סטודיו עדה לזורגן בע"מ ורמי ליפשטט בע"מ, ועם בעלי המניות בהן, גב' עדה לזורגן המחזיקה ב- 100% מניות בחברת עדה ומר רמי ליפשטט וגיא ליפשטט המחזיקים כל אחד ב- 50% ממניות חברת רמי.
הדיווח מגיע לאחר הדיווח המיידי של החברה ב-27 באוקטובר שם פורסמה ההתקשרות בדבר מזכר ההבנות. במסגרת ההסכמים נקבע, כי הגב' עדה לזורגן ומר רמי ליפשטט ישמשו כיועצים לחברות, וכי בנם, מר גיא ליפשטט, ימשיך לכהן כמנכ"ל החברות לתקופה זמן שהוגדרה.
בהתאם להסכמים, במועד השלמת העסקה, תרכוש החברה 51% מהון המניות של חברת עדה ו-51% מהון המניות של חברה רמי, ובתמורה תשלם החברה למוכרים סכום של 8 מיליון שקל בכפוף ליתרת מזומן והתחייבויות נוספות של החברות המפורטות בהסכם. כמו כן, המוכרים זכאים לתמורה מותנית עתידית בסך של 3 מיליון ₪, אשר תשולם לאחר מועד אישור הדוחות הכספיים המבוקרים של החברות לשנת 2024 (בכפוף להתאמות בגין פערים ככל שיהיו במלאי ו/או בחובות כפי שהוגדרו בהסכם ובכפוף לעמידה ביעד רווח נקי לשנת 2024 כפי שהוגדרו בהסכם).
חברת עדה נוסדה בשנת 2006, ופעילותה העיקרית הינה בית ספר וסטודיו לאיפור. חברת רמי נוסדה בשנת 2014, פעילותה העיקרית הינה הפעלת אתר סחר מקוון ופעילות B2B. פעילותן העיקרית של החברות החל משנת 2018 והתמקדה בייצור ומכירה של מוצרי איפור תחת המותג "עדה" (ADAH) באמצעות אתר הסחר וכן מכירה של מוצרי איפור כאמור לאתרי סחר מובילים, בתי ספר לאיפור ופרפומריות.
בתשעת החודשים הראשונים של 2024 הסתכמו מכירותיה של עדה לזורגן בכ-15 מיליון ש"ח, הרווח הגולמי הסתכם בכ-10 מיליון שקל (68% מהמכירות) והרווח הנקי הסתכם בכ-2.7 מיליון שקל (17.8% מהמכירות). פוקס יוצגה בעסקה באמצעות עו״ד רון גוטמן ממשרד גוטמן הרטמן ושות׳. עדה לזורגן יוצגה בידי עוה"ד דנה פירון-גרוס ואמיליה קסלמן-כץ ממשרד פירון.
הראל ויזל וניר הורוביץ- קרדיט תמונה דימה טליאנסקי
ניר הורביץ מנכ"ל :TERMINAL X "עדה לזורגן בנתה מותג מוביל בתחום הביוטי ומוצרי האיפור בישראל, המהווה סמן ימני בתחום. אנו שמחים על ההתקדמות בהסכם, המצביע על אבן דרך נוספת בחיזוק החברה שממשיכה להוביל את שוק האונליין בקטגוריית הלייף סטייל בישראל. רכישת פעילות זו, תומכת באסטרטגיית ההתרחבות הכוללת שלנו, עם חברות חזקות ורווחיות שמתחברות באופן סינרגטי לפעילותנו".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כמו שאוסם קנתה את מטרנה שוק ריכוזי לרעת הצרכן (ל"ת)כלכלן 12/2024/04הגב לתגובה זו0 0סגור