השוק
ויקטורי מציגה דוחות רבעוניים מרשימים: צמיחה בהכנסות ורווחיות
ויקטורי מציגה צמיחה דו-ספרתית בהכנסות ושיפור ברווחיות ברבעון השלישי של 2024, תוך הרחבת פעילות האונליין והתמודדות עם עליית תשומות. הרווח הנקי עלה, אך הוצאות מימון העיבו על התוצאות | ניתוח של שירה אחיעז, אנליסטית קמעונאות, IBI בית השקעות
ניתוח של מנית ויקטורי, על ידי חברת IBI בית השקעות מציגה שרשת ויקטורי פתחה את עונת הדוחות של רשתות המזון לרבעון השלישי של 2024 עם תוצאות חזקות, בהתאם לציפיות המוקדמות. ההכנסות צמחו ב-11.3% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, עם עלייה של 10.7% במדד ה-SSS. הצמיחה נבעה בעיקר מעליות מחירים בענף, הרחבת שטחי המסחר של הרשת, גידול בפעילות האונליין שהגיעה ל-5.3% מההכנסות (לעומת 3.5% בתקופה המקבילה), וצמצום הטיסות לחו”ל בתקופת החגים בשל המצב הביטחוני.
הרווחיות הגולמית של ויקטורי השתפרה ל-26.3% (לעומת 26.1% בתקופה המקבילה), בזכות עליות מחירים. גם הרווחיות התפעולית, בנטרול הכנסות אחרות, הציגה שיפור והגיעה ל-4.3% (לעומת 3.5% בתקופה המקבילה). עם זאת, עליות בתשומות כגון חשמל פגעו חלקית בשיפור ברווחיות. בפורמט “סיטי”, הכולל שישה סניפים, דווח על שיפור קל, כאשר שני סניפים עברו לרווח, אך פעילות הפורמט העיבה ב-0.2% על שולי הרווח התפעולי בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה.
עוד ב-
הרווח הנקי של ויקטורי ברבעון השלישי עמד על 15.9 מיליון ש”ח, לעומת 13.9 מיליון ש”ח ברבעון המקביל. עם זאת, עלייה בהוצאות המימון, בין היתר כתוצאה מיישום תקן IFRS16 והסכמי שכירות חדשים, העיבה על השורה התחתונה. בצד החיובי, החברה נהנתה מרווחים מנכסים פיננסיים בסך 1.4 מיליון ש”ח. התוצאות משקפות צמיחה ושיפור מתמשכים, לצד התמודדות עם אתגרי השוק והתפעול.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה