השוק
רמי לוי ומנכ"ל ישראייר במסר לעובדים: זה השינוי שעוברת החברה
המנכ"ל אורי סירקיס כתב במכתב לעובדי חברת התעופה על רקע המלחמה והשקת הקו החדש ללונדון. מה השינויים שאמורים להכנס בתקופה הקרובה?
המנכ"ל של ישראייר אורי סירקיס, פנה לעובדים של חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל אחרי אל על והסביר להם על החידושים והמהלכים הנרקמים בחברה אותה רכש רמי לוי לפני 3 שנים.
סירקיס כתב במכתב: "צוות יקר! ימים קשים וכואבים עוברים עלינו כאומה. העצב. אין לו סוף. אירוע רודף אירוע. פעם אנחנו תוקפים, פעם מגיבים וחוזר חלילה. בין לבין מודיעים מדי יום על חברים, שכנים, שותפים ששילמו המחיר הנורא מכל. ישראל במלחמה. כבר למעלה משנה. אין קצה. אין סוף".
עוד הסביר: "פיליפ ק. דיק סופר המדע הבדיוני כתב: המציאות היא מה שמסרב להיעלם כשמפסיקים להאמין בו…. בתוך המציאות הזאת אנחנו מחוייבים לפעול. נוכח כל האתגרים אנחנו מחוייבים להמשיך ולצמוח. כמעט סיימנו את חודש אוקטובר, ואנחנו כבר עם מעל 1.2 מיליון נוסעים בנתב״ג מתחילת השנה. קצב הצמיחה שלנו עשוי להגיע ל-400 אלף נוסעים יותר משנה שעברה. כולנו חשים בכאבי הגדילה הללו. כמו תינוק הם מעצבים את דמותינו. הם קשים, הם כואבים אבל הם אופטימיים".
כמו כן טען: "אוקטובר עוד לא תם אך הוא מסתמן כחודש מאד משמעותי עבורינו, עם כמות נוסעים כפולה משנה שעברה. אתמול הכרזנו על הפעלת 5 טיסות בשבוע לנמל התעופה לוטון בלונדון, החל ממחצית נובמבר. הפסקת הטיסות של החברות הזרות המובילות ללונדון, והירידה במחירי הנפט, תומכים במהלך הזה. במרכז התחזוקה בקפריסין הולך ומוקם ההאנגר הנוסף שלנו".
עוד ב-
לסיום הוא רשם: "החורף החל, ובניגוד לחורף שעבר, אז הפעלנו בממוצע 6 מטוסים באמצעות צוותי האוויר והקרקע שלנו, בחורף אנו מתכננים להפעיל כ 8 מטוסים בממוצע ובנוסף כ 3 מטוסים חכורים בחכירה רטובה. שבוע שקט, שלכם, אורי"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.ישראייררוני 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0ממש כואב עליהם .. בימים קשים אלו הם מגלים את החזירות לצרכן הישראלי. בכי תניןסגור
-
תכנסו לאתרים ותראו מחירים. (ל"ת)ארקיע מספר 1 בחזירות 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.טפיחה על השכםדני אורסתיו 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0יישר כוח, אורי. תודות לך החברה משגשגת למרות כל הקשיים מסביב כל הכבוד על יחסך בגובה העינים לכל עובדי החברה. המשיכו להעניק לציבור הנוסעים שירות טוב והוגןסגור
-
8.בושה אלבניהישראייר פח 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0סגרתי נופש טיסה ומלון כולל העברות, הטיסה היתה דרך חברה זרה שבכלל לא דוברי עברית, זמהי הטיסה שונו רגעין לפני הטיסה בהודעות, לא היו העברות למלון ונאלצנו לקחת מונית, אין מענה טלפוני לא בוואטסאפ וחא במייל, מזוטדות והכל אין מענה, שילמתי עוד ועוד כסף כפול מכיסיי הפרטי על שירות ששילמתי מראש, שלחתי אינסוף מיילים ללא שום מענה מצידם, עברו יותר מששה חודשים, תתארו לעצמכם, ובסוף שולחים לי הודעה אוטומטית, שנה טובה הרמאים האל !!!!סגור
-
7.מזוודותניר 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0מרמים עם מחירים זולים וגובים כסף על מזוודות. רוצה לראות את המנכל נוסע לחופש בלי מזוודה. חזרתי לפני כשבועיים מרודוס צריכה להיות טיסה עם ישראיר בשדה התעופה בצק אין כותרת ישראיר. שאלתי איפה הבדוק הביטחוני של חברות ישראליות עונים לי זה מטוס זר לא צריך בידוק. באנו למטוס מטוס אנטיקה עם צוות מאוקרינה ככה רמי לוי עושה כסף מתנהג אל הנוסעים כמו עוף בשקל.סגור
- טען עוד
-
6."נמל התעופה לוטון בלונדון"ד.עמינוך 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0שווה ערך ל ,: נמל התעופה חיפה בתל אביב"סגור
-
5.ישראיר על הפניםאמיר 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0אזמין טיסה וברגע האחרון משנים לך בזמן שלא מתאים בכלל, אין לך עם מי לדבר, מגיע למצב כזה שאתה נאלץ לוותר על הטיסה, וגם לא יכול לעדכן ולהודיע על ביטול. חייבים לשנות את מערך השירות לקוחות, אם זה בטלפון וואזאפ, מיילים. עדיף לשלם יותר בחברה אחרת.סגור
-
4.סופרמרקט לא יותראני 10/2024/28הגב לתגובה זו1 0אתם בסדר אשם מי שקורא לכם חברת תעופהסגור
-
3.ישראירקובי 10/2024/28הגב לתגובה זו1 0חברה בושה מקמבנת. א. הנוסעים חזירות לשמה מתאים לרמי לויסגור
-
2.פשיטת רגל אינשאללה (ל"ת)יאיר ילד ז 10/2024/28הגב לתגובה זו2 1סגור
-
1.חברת בושהיאיר 10/2024/28הגב לתגובה זו3 0כירושלמי שמעריץ את רמי לוי.חברת התעופה שלו בושה.לאחר שגענו כול המשפחה לאלבניה.נאמר לנו שהטיסה לארץ מבוטלת.בלי הודעה מוקדמת.חזרנו יומיים לפני לארץ לאחר שהוספנו 15 אלף שח תוספת.סגור
-
באותו מצב כמו שלךאמיר 10/2024/29הגב לתגובה זו0 0ברגע אחרון מודיעים על טיסה חזור , ואחריי יום מוזזים את טיסה הלוך יום לפני. ולא ניתן לדבר עם שירות לקוחות .סגור