השוק

זו המניה שהיכתה את התחזיות, שינתה את הרגלי הצפיה בטלויזיה, וצפויה להמשיך בכך

 התוכן הוא המלך: מניית "נטפליקס" דיווחה לפני מספר ימים, הכתה את התחזיות, ובעיקר ניזונה מתחזיות לא שגרתיות של האנליסטים בוול סטריט. 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)

"נטפליקס" היא אחת המניות המענינות ב"וול סטריט" בעיקר בגלל התכונה הייחודית לה, שאיש לא צפה שיכולה להתקיים בבורסה: היא מניית תוכן .
כך שאפשר לעיתים לחוש, להעריך, ואפילו לדעת - האם היה לה רבעון טוב. סדרות שהופכות ללהיטים מדוברים מסייעות, והשקעות כושלות מציקות. 

וכעת למספרים: שווי השוק של "נופליקס" הוא 390 מיליארד דולר, היא דיווחה בדוחות הרבעון האחרון על תוספת של למעלה מ5 מיליון מנויים חדשים,ותחזיות ההכנסות והרוווח התפעולי עלו בדוח האחרון ב0.9 אחוזים ו3.1 אחוזים בהתאמה. 
הנה עוד כמה נתונים מסעירים נוספים: אם הייתם קונים מניית "נטפליקס" ב1000 דולר בשנת 2004 , ולא הייתם נוגעים בה מאז, היו לכם היום 411,959 אלף דולר. סביר שזה יותר מכל קרן שהייתם פותחים לעצמכם או לילדים , לבגרותם. הנתונים מyahoo finance.
שווי המניה כיום הוא 771 דולר למניה, ולפי תחזיות האנליסטים יש מקום לעליות למחיר של 820 דולר. אבל הנתון המשמעותי שהקפיץ את

אחרי הדוחו"ת הוא ההערכה של האנליסטים ש"נטפליקס" כבשה עד היום רק 8 אחוז משוק הטלויזיה בארה"ב. הווה אומר: יש לה עוד המון אחוזי צמיחה בדרך, אם הכל ילך כשורה כמובן. 

בינתיים, גם אם לא מעט מבקרים מעווים את פרצופם מול תכנים שזוכים לביקורות לא מחמיאות, "נטפליקס" דוהרת למעלה.
כך למשל עם סדרה קצת משונה כמו "הזוג המושלם" בכיכובה של  ניקול קידמן , שהפכה ללהיט אקספיסטי, או "בית הנינג'ה" הפופולרית מאד ביפן. וכמובן - מה כל זה משנה אם בקרוב תצא עונה נוספת של "משחקי הדיונון" the squeed games שתצמיד למסך עוד כמה מליוני צופים חדשים שזה מה שהאנליסטים הכי רוצים לראות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה