השוק

"יכולה לקפוץ ב-40%": זו המנייה שאתם חייבים לקנות

ענקית השבבים האמריקאית אנבידיה ממשיכה לגדול: לאחר שזינקה מתחילת השנה ב-186.5%, בבנק אוף אמריקה מעלים את התחזיות לחברה. לפי ההערכות החברה עשויה להרוויח 200 מיליארד דולר ואף להתחרות במניית אפל 
מערכת ice | 
בנק אוף אמריקה (צילום shutterstock)
ויבק אריה, אנליסט מבנק אוף אמריקה, פרסם ביום חמישי האחרון הערכה בה הוא טוען שהמניות של ענקית השבבים האמריקאית אנבידיה עוד יעלו ב-40%. אריה, אף צופה להן התפתחויות נוספות אותן הוא מכנה: "הזדמנות דורית".
בשנים האחרונות, ענקית השבבים האמריקאית כבשה את השוק העולמי מה שגם גרם למנייה שלה לעלות במאות אחוזים. יתרה מכך, רק מתחילת השנה מניית אנבידיה עלתה ב-186.5%.
בדוח שפרסם אריה, העלה את מחיר היעד של מניית אנבידיה מ-165 דולר לסכום של 190 דולר. בהשוואה למחיר שהיה לה ביום חמישי, היעד של אריה, צופה שהמנייה תעלה בלא פחות מ-39%.
לטענתו של אריה, לאנבידיה יש פוטנציאל להכניס למעלה מ-200 מיליארד דולר בתזרים המזומנים החופשי של החברה לאורך השנתיים הקרובות. בדוח הוא התייחס לכך וכתב כי: "במובן זה אנבידיה מתחרה באפל, מה שמספק לה אפשרויות צמיחה".
אריה מתייחס לתחושת הביטחון הגובר שלו על כך שמעמדה של אנבידה יישמר לאורך זמן ובדבריו הוא מציין מספר אירועים שמבססים את טענותיו: "נוכחות גוברת של בינה מלאכותית בתחום הארגוני, גם קיימים לקוחות שמעדיפים לעבוד עם החברה כמו מיקרוסופט ואחרות". מניית אנבידיה נסחרת נכון לזמן כתיבת שורות אלו עבור 138 דולר למנייה. בנוסף, המניות של ענקית השבבים האמריקאית רושמות כמה ימים רצופים של עליות שערים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה