השוק

דירוג עשירי העולם: ארנו הכניס כ-7 מיליארד דולר, מאסק שוב מפסיד

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" ממשיך להביא עמו דרמות לא קטנות: אילון מאסק ממשיך להפסיד עם ירידה של 248 מיליון דולר בהכנסות. לעומת זאת, לארי אליסון חזר להרוויח בגדול עם הכנסות של כמיליארד דולר. ברנאר ארנו חגג מעל כולם אחרי הכניס 6.8 מיליארד דולר. וגם: מה עשה מארק צוקרברג?
מערכת ice | 
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ומביא איתו לא מעט דרמות בצמרת הגבוהה. האיש העשיר ביותר בעולם, הבעלים של טסלה וטוויטר, אילון מאסק, שוב רושם הפסדים, הפעם של 248 מיליון דולר, מה שמעמיד את הונו האישי על 247.5 מיליארד דולר.
האיש השני הכי עשיר בעולם, לארי אליסון, שהפסיד סכומי עתק בשבוע שעבר, חוזר להרוויח עם הכנסות של 962 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-212 מיליארד דולר. ג'ף בזוס, מייסד אמזון, רשם גם הוא הכנסות לא רעות בכלל השבוע של 594 מיליון דולר, מה שמעמיד את הונו האישי כעת על 205.4 מיליארד דולר.
מארק צוקרברג, הבעלים של מטא, חוזר להרוויח אחרי הצניחה הגדולה שלו בשבוע שעבר, אחרי שהכניס לכיסו השבוע 48 מיליון דולר, והונו האישי מוערך על פי "פורבס" ב-199.5 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי מגזין "פורבס" הוא ברנאר ארנו, מי שגם רשם את ההכנסות הגדולות ביותר השבוע מבין הרשימה, ובפער גדול יש לומר, אחרי שהכניס 6.8 מיליארד דולר, והונו האישי זינק כעת ל-174.4 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה