השוק

וול סטריט נסגרה בירידות בגלל אינפלציה מפתיעה וגבוהה מהרגיל

מדדי הבורסות בארה"ב נסגרו בירידות בגלל אינפלציה גבוהה מהרגיל, הנפט עלה מחשש להתלקחות במזרח התיכון אבל הדולר עדייו חזק ונמצא בשיא.
מערכת ice | 
מחיר הנפט יזנק בעקבות המלחמה (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי, עטייה מוחמד)
מדדי הבורסות בארה"ב נסגרו בירידות לאחר רצף של עליות שהובילו לשיאים. מדד הS&P נסגר בירידות של.0.27 אחוז מדד הדאו נסגר בירידות של.0.26 אחוז ומדד הנאסדק נסגר בירידות של 0.05 אחוז.  
הסיבות לירידות הן אינפלציה גבוהה מהרגיל שהפתיעה את האנליסטים, עד שיש חשש שהנגיד לא ימשיך בהורדות הריבית בישיבות הפד הבאות. מדד המחירים לצרכן עלה ב0.2% , גבוה מהתחזיות .
מחירי הנפט עלו אתמול לאחר שבוע של ירידות , עם התחזקות הציפיות למתקפה של ישראל באיראן בימים הקרובים והנפט נסגר בעליות של 3.71 אחוזים.
עונת הדוחות החלה , ואתמול לפני פתיחת המסחר דיווחו חברת דומינוס פיצה וחברת התעופה דלתא איירליינס. חברת דומינוס פיצה (DZP) שנסגרה בירידות של 0.9 אחוז הפתיעה לטובה בשורת ההכנסות אך אכזבה בשורת הרווח. הרווחים של חברת דלתא איירליינז (DAL ) ירדו ב25% והמניה נסוגה באחוז. המתיחות של המשקיעים ונסיגת המדדים ניכרה גם במחיר הזהב , המשמש כ"השקעת מבטחים"  והוא עלה ב0.8 אחוזים.  נסוגה לקראת סיום המסחר, רגע לפני השקת הרובוטקסי .האוטונומי, מניות הטכנולוגיה: מטא ואפל ירדו אף הן: מניית מטא ירדה ב0.9 אחוזים ומניית אפל ירדה ב0.10 אחוזים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה