השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: המחלוקת סביב הורדת הריבית הקפיצה את הבורסה

מחלוקת סביב גובה הורדת הריבית הבאה הובילה היום את וול סטריט לעליות. הנפט ממשיך לרדת, והמדדים בבורסות בניו יורק בדרך לשיא חדש. בחירות? לא מטרידות כרגע אף אחד
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים, לאחר פתיחה מהוססת ודשדוש קל בשעה הראשונה.מדד ה-S&P 500 נסגר בעליות של 0.76%, מדד הנאסד"ק בעליות של 0.60%, ומדד הדאו ג'ונס עלה ב-1.02%.
את העליות דחפו מניות הטכנולוגיה: כך פאלו אלטו שעלתה ב-2.18%, מניית אפל שעלתה ב-1.69%, ומניית  פייפאל שעלתה ב-0.6%.
את העליות דחפו עוד הידיעות מישיבת הפד שבו התלבט הנגיד פאוול באיזה שיעור להוריד את הריבית, בעקבות הדו"חות החזקים בחודשים האחרונים ושוק העבודה החזק. זו תהיה הורדת הריבית השנייה ברצף של הנגיד.
מחיר הנפט ממשיך בדרכו למטה, וחוזי הנפט ירדו ב-0.5%. הסיבות לירידה במחיר הנפט הן מלאי גדול מהצפוי בארה"ב, והתמתנות הביקוש מסין. 
מניות נוספות שבלטו אתמול במסחר: מניית אינטל שהתאוששה מעט ועלתה ב-0.6%, לשער של 23.46, מניית "מטא" שהתממשה לאחר שנגעה בשיא של כל הזמנים ונסגרה בירידה של 0.4%. 
מניית גוגל, שלמרות הידיעות על התעקשות נוספת של משרד המשפטים בארה"ב להכניס תחרות בתחום מנועי החיפוש, ירדה ב-1.79% בלבד. המניה נסגרה בשער של 162.82. השוק כנראה אינו מתרגש ופחות מאמין באפשרות לתחרות בתחום מנועי החיפוש.
שתי מניות שעלו בחדות באחרונה זכו היום להמלצות קניה מאנליסטים: מניית "מטא" (META) שהכפילה את שוויה בשנה וחצי האחרונות ומניית אנבידיה (NVDA) שעלתה ב-14% בתוך שבוע. לשתי המניות צופים אנליסטים "אפסייד" (פוטנציאל עליות) של למעלה מ-10%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה