השוק

ענקית הטכנולוגיה הישראלית בעסקת ענק: כך תכניס 51 מיליון שקל

קבוצת אפקון החזקות זכתה במכרז של חברה ממשלתית מובילה לאספקת לוחות מתח גבוה RMU SF6 לשלוש שנים בהיקף בסיסי של כ-51 מיליון שקל. בהסכם, קיימות אופציות לעוד שנתיים בהיקף של כ-33 מיליון שקל
מערכת ice | 
מסחר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת אפקון החזקות (ת״א: אפהח), מהחברות המובילות, בישראל בביצוע ומתן שירות לאתרים ולפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיה, מעדכנת היום (רביעי) כי זכתה במכרז של חברה ממשלתית מובילה לאספקת לוחות מתח גבוה RMU SF6 לשלוש שנים בהיקף בסיסי של כ-51 מיליון שקל. בהסכם, קיימות אופציות לעוד שנתיים בהיקף של כ-33 מיליון שקל.
מפעל הלוחות בבאר שבע הוא היחיד בארץ שמייצר לוחות מתח עד 36 ק"ו בתוצרת כחול-לבן. גם בימים מאתגרים אלה, הן מבחינת המצב בארץ ובפרט בפריפריה והן בשל בעיות בשרשרת האספקה שמאתגרות את התעשייה, המפעל מצליח להתמודד בהצלחה מול חברות בינלאומיות ואפילו עולה עליהן. המפעל הגיע לצבר הזמנות שיא של למעלה מרבע מיליארד שקל.
קבוצת אפקון החזקות נחשבת לוותיקה מאוד בשוק והיא החלה את פעילותה אי שם בשנת 1945, כאשר מאז היא ביססה את עצמה כאחת מהחברות המובילות במשק הישראלי בכל הנוגע לביצוע ומתן שירות לאתרים ולפרויקטים עתירי מערכות וטכנולוגיה.
הפתרונות שמציעה אפקון ללקוחותיה הינם מקיפים, מביאים לידי ביטוי את הטכנולוגיה שברשותה, ומשלבים את כלל יכולותיה במגוון רחב של תחומים, הכוללים בעיקר בקרה ואוטומציה, מערכות אלקטרו-מכאניות, מולטימדיה, מערכות ותשתיות תקשורת, תוך שילוב יכולות סחר משמעותיות בין היתר בתחומים אלו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה