השוק

ויקטורי בהודעה חשובה ללקוחות: זה מה שיקרה היום בסניפים

בהודעה ששיתף המנכ"ל אייל רביד בחשבונו האישי כמו גם של הרשת הוסבר: "לקוחות יקרים, מחר יום רביעי ה-2.10, ערב חג ראש השנה סניפי הרשת פתוחים לשירותכם עד שעה לפני כניסת החג, כולל הסניפים בקניונים. למען ביטחונכם, בסניפים ממ"דים גדולים וחזקים"
מערכת ice | 
אייל רביד מנכ (צילום באדיבות המצולם, ויקיפדיה/ ניר ודל)
בעקבות המצב הביטחוני, היום נרשם שיא מכירות בסניפי רשתות השיווק, בקמעונאית המזון ויקטורי בבעלות איש העסקים אייל רביד הודיעו על השינוי בפעילות לקראת ערב ראש השנה, זאת גם בצל הטילים מאיראן.
בהודעה ששיתף רביד בחשבונות האישי כמו גם של הרשת הוסבר: "לקוחות יקרים, מחר יום רביעי ה-2.10, ערב חג ראש השנה סניפי הרשת פתוחים לשירותכם עד שעה לפני כניסת החג, כולל הסניפים בקניונים. למען ביטחונכם, בסניפים ממ"דים גדולים וחזקים".

כך או כך, על פי הנחיות פיקוד העורף, הציוד הנדרש לשעת חירום כולל מים ומזון לכל בני הבית, לשלושה ימים לפחות -  לרבות מזון המותאם לצרכים הייחודיים של כל משפחה (תינוקות, קשישים, בעלי חיים וכדומה).
בינתיים, קרפור ישראל היא הקמעונאית היחידה בענף המזון שסיימה את הרבעון השני בהפסד, בעוד השאר רשמו רווחים אדירים בצל המלחמה והצורך של הציבור להצטייד. הרשת פנתה לאחרונה לספקיה בדרישה להנחה נוספת של 3% ממחיר הקנייה. מהלך זה מצטרף לשורת בקשות קודמות להנחות מצד הרשת, ועורר ביקורת בקרב הספקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה