כסף וצרכנות

ויקטורי ורמי לוי שוברות את השוק: זה המוצר שימכרו ב-19.90 שקל

מלחמת הדבש מגיעה למדפים של שתי הרשתות, כאשר שתיהן אמורות היום להתחדש במותג דבש 1 ק"ג ב-19.90 שקל בלבד, נמוך בכ-50% מהמחיר בשוק
מערכת ice |  1
רמי לוי, אייל רביד (צילום shutterstock, שלומי יוסף, יחצ)
רשת ויקטורי תתמודד בקרב ראש בראש מול רמי לוי והרשת שלו 'שיווק השקמה', לאחר ששתי הרשתות העלו בסוף השבוע כי הן מביא לארץ מותג ספרדי של דבש שיימכר תחת המותג הפרטי שלהן, זאת על אף עיכוב קטן שנרשם בסוף השבוע בשל משרד הבריאות.
לדבריה, ויקטורי היא הראשונה בישראל שימכור מיום ראשון הקרוב דבש ספרדי במשקל של 1קילוגרם במחיר של 19.90 שקל, כשמדובר ביצרן של יד מרדכי. גם למנכ"ל היה מה לומר על כך ברשתות החברתיות.

בחשבון הפרטי שלו כתב רביד: "בלעדי בויקטורי, מבטיחים לציבור ומקיימים דבש טהור 1 קילו ב-19.90 שקל, כל הקודם זוכה, מוגבל ל 2 יח ללקוח", כמובן שלא מדובר בבלעדיות כאשר גם המתחרה הגדול שלו מציג מוצר דומה במחיר זהה.
במקביל, רשת שיווק השקמה של רמי לוי: "לקוחות יקרים, רשת רמי לוי דאגה עבורכם לדבש טהור במחיר של 19.90₪ לק"ג, המחיר הנמוך ביותר. הדבש אמנם הגיע לארץ אך בשל עיכוב אישור משרד הבריאות וענייני רגולציה הדבש טרם הגיע לסניפים ועתיד להיות על המדפים ביום ראשון הקרוב. אנו מתפללים ומאחלים שהשנה הבאה עלינו תהיה שנה טובה ומתוקה". במהלך היום אמורים הלקוחות למצוא את המוצר במדפים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה
    מאיר 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רמי לוי אין כמוך .ולא יהיה
    סגור