השוק

אמריקן לייזר תינצל מהקריסה? עסקת מיליונים לרכישתה על הפרק

גורל אמריקן לייזר: עסקת מיליונים עשויה להציל את החברה מקריסה, כאשר עורכי הדין של החברה הגישו לבית המשפט בקשה לאשר עסקה בשווי 7 מיליון שקל, אשר עשויה להציל את החברה מקריסה מוחלטת
מערכת ice |  1
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
אמריקן לייזר, חברה מובילה בתחום האסתטיקה הרפואית בישראל, עומדת על סף תפנית דרמטית בעקבות הצעת רכישה מקר שירותי רפואה. מנהלי ההסדר של החברה, עורכי הדין ישראל שפלר ועמית לדרמן, הגישו לבית המשפט בקשה לאשר עסקה בשווי 7 מיליון שקל, אשר עשויה להציל את החברה מקריסה מוחלטת. ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בדיון שייערך ביום ראשון הקרוב, כאשר בית המשפט יכריע אם לאשר את המכירה לקר שירותי רפואה.
הצעת הרכישה של קר שירותי רפואה מציעה מתווה תשלומים מדורג, כאשר 2.8 מיליון שקל ישולמו מיידית עם אישור בית המשפט, והיתרה של 4.2 מיליון שקל תשולם ב-30 תשלומים שווים. נקודה משמעותית בהצעה היא התחייבות החברה להעסיק 100 מעובדי אמריקן לייזר למשך שנה לפחות, מהלך שעשוי לספק יציבות תעסוקתית לחלק ניכר מהעובדים בתקופה של אי-ודאות.

מתוך ארבע הצעות שהתקבלו לרכישת פעילות אמריקן לייזר, שתיים עמדו על סכום של 7 מיליון שקל וכללו התחייבויות להמשך מתן טיפולים ללקוחות החברה. מנהלי ההסדר העדיפו את הצעת קר שירותי רפואה על פני ההצעה המקבילה של דניאל קלייזמר, אם כי הסיבות להעדפה זו לא פורטו במלואן. במקביל, הוגשו 708 תביעות חוב בסכום כולל של כ-149 מיליון שקל, אשר טרם הוכרעו על ידי מנהלי ההסדר, מה שמדגיש את מורכבות המצב הפיננסי של החברה.
רשת אמריקן לייזר, שהוקמה לפני 25 שנה והפכה לשם דבר בתחום הסרת שיער בלייזר וניתוחי הסרת משקפיים, מצאה את עצמה במשבר חמור באוגוסט האחרון. החברה הגישה בקשה לצו עיכוב הליכים לאחר שצברה חובות של כ-110 מיליון שקל, מה שהוביל לפיטורי עובדים רבים וסגירת חלק מסניפיה. העסקה המוצעת עם קר שירותי רפואה מהווה תקווה להצלת החברה ושימור חלק מפעילותה, אך גם מעלה שאלות לגבי עתידם של יתר העובדים והלקוחות שטרם קיבלו את הטיפולים שהזמינו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נאטופיל הבינו מה שאמריקן לייזר התקשו להבין
    רונן דון 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ניתן לתת טיפולים ללא הגבלה
    סגור