השוק

רכישה בשווי 55 מיליון דולר: עסקת הענק של חברת ההשקעות הישראלית

חברת ההשקעות הישראלית איטורו, ממשיכה להגדיל את דריסת הרגל שלה בשוק העולמי. כעת, החברה מודיעה על רכישת אפליקציית ההשקעות האוסטרלית ספייסשייפ בשווי של 55 מיליון דולר
מערכת ice | 
יוני אסיא (צילום יחצ איטורו)
חברת ההשקעות הישראלית איטורו (eToro) הכריזה היום (ראשון) על רכישת אפליקציית ההשקעות האוסטרלית ספייסשיפ (Spaceship). על פי הפרטים שאיטורו סיפקה הרכישה נעשתה בשווי של 80 מיליון דולר אוסטרלי (55 מיליון דולר).
ספייסשייפ, הוקמה ב-2017 ויש לה קרוב ל-200,000 לקוחות ולפי ההודעה שמסרה איטורו, היא מנהלת תחתיה נכסים והשקעות בסכום כולל של 1.5 מיליארד דולר אוסטרלי (כמיליארד דולר). האפליקציה של ספייסשיפ מציעה תוכניות לחיסכון פנסיוני והשקעות אחרות לטווח ארוך. ספייסשיפ, פונה בעיקר לקהל אוסטרלי צעיר, ומציעה פורטפוליו השקעות מבוסס מניות עם דגש על מניות טכנולוגיה.
לחברה היו מספר היתקלויות עם הרגולטור האוסטרלי בנוגע לעמידה בכללים, ובשנה שעבר נאסר עליה לתקופה קצרה לקבל לקוחות חדשים לחלק מהקרנות שלה. על ידי הרכישה הזו איטורו, שואפת להגדיל את דריסת הרגל שלה בשוק העולמי ולהרחיב את היצע המוצרים שלה.
מאז השקתה ב-2017, Spaceship הגיעה ליותר מ-200,000 לקוחות והיא מחזיקה תחתיה למעלה מ-1.5 מיליארד דולר אוסטרלי (מיליארד דולר) בקרנות מנוהלות. החברה מציעה מבחר של קרנות פנסיה ותיקי השקעות המנוהלים.
בשלב זה, לקוחות Spaceship ימשיכו לקבל שירות מהחברה ובעתיד, ללקוחות Spaceship תהיה הזדמנות לגשת למוצרים, לכלי ההשקעה ולמשאבים החינוכיים של eToro, בעוד משתמשי eToro יקבלו גישה קלה לקרנות הניהול והפנסיה של Spaceship. 
ל-eToro, שנוסדה בשנת 2007, יש למעלה מ-38 מיליון משתמשים מ-75 מדינות. החברה מורשית ומפוקחת על ידי רשויות רגולטוריות בתחומי שיפוט ברחבי העולם, כולל הוועדה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC).
יוני אסיא מנכ"ל ומייסד משותף של eToro, אמר: "Spaceship ו-eToro חולקות את אותה המטרה - להפוך השקעות לנגישות עבור כולם. אנו נרגשים לקבל את הצוות והלקוחות של Spaceship למשפחת eToro. עם ניסיון של כמעט שני עשורים בבנייה, חדשנות ומתן שירות ללקוחות ברחבי העולם, אני מאמין ש-eToro ו-Spaceship יכולות לקחת לשלב הבא את ההיצע שלנו למשתמשים אוסטרלים".
אסיא, המשיך בדבריו וציין כי: "אנו מרחיבים את הצעת החיסכון וההשקעה שלנו לטווח הארוך עבור משתמשים ברחבי העולם, ורכישה זו היא צעד מפתח בדרך לשם. המשימה שלנו היא לתת לאנשים את הכלים והידע שהם צריכים כדי להגדיל את עושרם. כדי לעשות זאת, עלינו להמשיך להגדיל את ההיצע שלנו, כך שנוכל לתמוך באנשים לאורך כל שלבי ההשקעה שלהם. אנו מקווים כי עסקה זו תהיה הראשונה מבין רבות בתחום החיסכון וההשקעה לטווח הארוך, תוך שאנו ממשיכים לבנות את היצע המוצרים המקומיים שלנו בשווקי המפתח".
אנדרו מור מנכ"ל Spaceship, התייחס לפרטי העסקה ומסר בתגובה: "איחוד הכוחות עם eToro הוא רגע מכריע עבור Spaceship, אשר מאיץ את המומנטום שלנו באוסטרליה ופותח הזדמנויות חדשות לצמיחה. אנו מיושרים עם המטרה של eToro להפוך השקעות לנגישות לכולם. שותפות זו תאפשר לנו להגיע להישגים חדשים כאשר אנו מרחיבים את היצע המוצרים שלנו ללקוחות, תוך שאנחנו ממשיכים לתת ערך ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, העסקה תציע ללקוחותינו הזדמנות להיות חלק מחברה שמתכננת את העתיד באופן התואם את שאיפותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה