השוק

מיזוג חברות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב: הדרך ליצירת חברת ענק

דיירקטיוי ודיש נטוורק במגעים למיזוג שייצור את חברת הטלוויזיה הגדולה ביותר בארה"ב, עם כמעט 20 מיליון מנויים, בתקופה שבה תעשיית הטלוויזיה מתמודדת עם ירידה חדה במספר המנויים וביקוש לסטרימינג
מערכת ice | 
עסקת מיזוג-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברות הטלוויזיה בלוויין דיירקטיוי (DirecTV) ודיש נטוורק (Dish Network) נמצאות במגעים מתקדמים למיזוג, בעסקה שעשויה ליצור את חברת הטלוויזיה הגדולה ביותר בארצות הברית, עם כמעט 20 מיליון מנויים. המקורות מדווחים שההסכם צפוי להתפרסם בימים הקרובים, כאשר דיירקטיוי, בבעלות AT&T ו-TPG, מנהלת מגעים לשלוט בחברה הממוזגת.
דיירקטיוי, שהוקמה בשנת 1994, משרתת כ-11 מיליון לקוחות, בעוד דיש, שהוקמה ב-1980 על ידי המיליארדר צ'רלי ארגן, יש לה כ-8 מיליון מנויים. אקוסטאר, בעלת דיש, ו-TPG צפויות להמשיך לשמש כמשקיעות בחברה החדשה.
למרות שהשיחות מתקדמות, עדיין ישנם פרטים שדורשים דיון, ויש סיכוי שהמגעים יתעכבו או יתמוטטו לחלוטין. בעשור האחרון, תעשיית הטלוויזיה בתשלום, כולל כבלים ולוויין, חוותה ירידה משמעותית במספר המנויים, שהצטמצם מ-104 מיליון בשנת 2015 לכ-70 מיליון כיום. זאת בשל המעבר של הצופים לשירותי סטרימינג כמו נטפליקס ואמזון פריים.
בעבר, היו חששות לגבי הגבלים עסקיים במיזוגים כאלה, אך השינוי בנוף התחרותי עשוי להקל על המהלך. מיזוג זה מציין סיום שנים של ספקולציות בנוגע לקונסולידציה בתחום הטלוויזיה בלוויין, ומביא עמו תקווה לתחרות טובה יותר מול חברות הכבלים ושירותי הסטרימינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה