השוק

ענקית הביגוד בפשיטת רגל: סוגרת עשרות סניפים בחובות עתק

רשת Salt Life סוגרת חנויות: גל של שינויים למותג האהוב על חובבי המים, סגירת חנויות Salt Life מסמנת את סופו של עידן עבור רבים שהסתמכו על המותג כדי "להתאבזר ליום, לשבוע או לחיים שלמים בסגנון חיים פעיל של אנשי מים"
מערכת ice |  1
כלכלה (צילום shutterstock)
במפנה מפתיע, Salt Life, חנות הביגוד והאביזרים לפעילויות חוץ האהובה שהייתה אבן פינה עבור חובבי המים מאז 2003, הודיעה על סגירת 28 סניפים ברחבי ארצות הברית. החלטה זו מגיעה בעקבות הגשת בקשה לפשיטת רגל פרק 11 ב-30 ביוני, ומסמנת שינוי משמעותי בנוף הקמעונאי של מוצרי לייף סטייל לחובבי פעילויות מים.
ההודעה על הסגירה, שפורסמה ביום שלישי, מגיעה לאחר הרכישה האחרונה של Salt Life על ידי Iconix International Inc. ו-Hilco Consumer-Retail Group במכרז פשיטת רגל תחרותי. שינוי הבעלות זה מאותת על מפנה אסטרטגי למותג, עם תוכניות למעבר לדגש חזק יותר על מודלים עסקיים של מכירות סיטונאיות ומסחר אלקטרוני. המהלך משקף את האתגרים המתמשכים שחנויות פיזיות מתמודדות איתם בשוק שהופך יותר ויותר דיגיטלי.

עבור לקוחות נאמנים, החדשות מגיעות עם הזדמנות מתוקה-מרירה. מכירות חיסול, שהחלו ב-20 בספטמבר, מציעות הנחות של עד 40% על מגוון רחב של מוצרי Salt Life, מחולצות טי ומכנסיים קצרים ועד בגדי ביצועים ואביזרים. אפילו ריהוט החנות וציוד מוצעים למכירה במחירים מוזלים, מה שמאפשר למעריצים להחזיק חלק ממורשת המותג.
סגירת חנויות Salt Life מסמנת את סופו של עידן עבור רבים שהסתמכו על המותג כדי "להתאבזר ליום, לשבוע או לחיים שלמים בסגנון חיים פעיל של אנשי מים". מחובבי חוף ועד חובבי שיט, Salt Life הייתה יותר מסתם חנות - היא הייתה מותג של סגנון חיים שהדהד אצל אלה שחיים, נושמים וחולמים על חיים ליד המים.
בעוד השמש שוקעת על החנויות הפיזיות של Salt Life, הלקוחות מתבקשים לפעול במהירות. כרטיסי מתנה והחזרות יתקבלו רק עד ה-20 באוקטובר, מה שמוסיף דחיפות לתהליך החיסול. בעוד שפרק זה נסגר עבור הנוכחות הקמעונאית של Salt Life, מסעו של המותג ממשיך בעולם הדיגיטלי ובאמצעות ערוצים סיטונאיים, תוך הסתגלות לזרמים המשתנים של הקמעונאות במאה ה-21.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלכלת ארה״ב
    חופי 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כלכלה מסגסגת?? , קמלה וג׳ו יכולים להתהדר בביצועים שלהם. כל יום רשת אחרת בארה״ב פושטת רגל
    סגור