השוק

עומס מטורף בסניפי שופרסל: האם יש חשש למחסור במוצרים?

הרשת הודיעה לציבור כי סניפי שופרסל פתוחים כרגיל בכל רחבי הארץ, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כאשר בשעות האחרונות נרשם עומס משמעותי בסניפים עם גידול של עשרות אחוזים בכמות הלקוחות. החברה מקיימת הערכות מצב שוטפות בשיתוף הגורמים הרלוונטים כדי לוודא אספקה סדירה, רצף תפקודי ומוכנות לתרחישים
מערכת ice |  2
שופרסל חוברת לשלוש ענקיות בינלאומיות (צילום shutterstock)
הבהלה בצפון וההסלמה במצב הביטחוני הביאה לכך שרשת שופרסל מעדכנת כי בשעה זו נרשם גידול משמעותי של עשרות אחוזים במספר הלקוחות בסניפי הרשת, בעיקר באזור הצפון, הגליל, הקריות וחיפה.
עוד הודיעה הרשת לציבור כי סניפי שופרסל פתוחים כרגיל בכל רחבי הארץ, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. החברה מקיימת הערכות מצב שוטפות בשיתוף הגורמים הרלוונטים כדי לוודא אספקה סדירה, רצף תפקודי ומוכנות לתרחישים.

עוד מסרה הרשת: "שופרסל נרתמת למאמץ המלחמתי, מחזקת את אזרחי ישראל מצפון ועד דרום, ואת צה״ל וכוחות הביטחון". בחירום, יהיו סניפים של הרשת שיישארו פתוחים כדי לאפשר לציבור להצטייד.
ענקית הקמעונאות הישראלית, ממשיכה בינתיים בתקופה הטובה ביותר שלה בשנים האחרונות, מאז רכישתה על ידי האחים יוסי ושלומי אמיר, שפעלו בשינויים משמעותיים ברשת, כמו גם בהליך התייעלות שמשך אליו את המשקיעים. מתחילת השנה זינקה המניה ב-78.73%, ובחודש האחרון עלייה של כ-7%.
לפני כחודש פרסמה שופרסל את תוצאות הרבעון השני של החברה, והרבעון הראשון של המנכ"לים המשותפים כבעלי השליטה, ותוצאות שיא עבור ענקית הקמעונאות. עלייה של כ-8% בהכנסות, והרווח הנקי זינק ב-131.5%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלי הכוניפינה
    יותר מדי עומס 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש יותר מדי עומס? יש עומס במח שלי. לא בעצם לא, הוא ריק! #יוגה #מדיטציה #אני לא שווה כלום #אוממ..
    סגור
  • 1.
    רונלי הכוניפינה
    מדריכת עומס 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש עומס במח שלי. לא בעצם לא, הוא ריק! #יוגה #מדיטציה #אני לא שווה כלום #אוממ..
    סגור