השוק

בנק לאומי מעניק מסגרת: זו החברה שתקבל 40 מיליון שקל

פריים אנרג'י קיבלה מסגרת אשראי בהיקף של 40 מיליון שקל מבנק לאומי. החברה צפויה להשתמש באשראי לצורך הקמת מתקני הדו שימוש ומתקני האגירה שבבעלותה במהלך השנה הקרובה. לחברה אישורים מחברת החשמל להקמת 38 מתקנים פוטו וולטאים דו שימוש בהספק כולל של כ-252 מגה וואט, ולצידם מתקני אגירה
מערכת ice | 
חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי (צילום פלאש 90, shutterstock)
חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י,  הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל  ועוסקת בייזום פיתוח הקמה  הפעלה ותחזוקה של מערכות  לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולרית בטכנולוגיה פוטו- וולטאית קיבלה מבנק לאומי מסגרת אשראי לטווח קצר בהיקף של כ- 40 מיליון שקל.  
החברה צפויה להשתמש באשראי שתמשוך מהמסגרת לצורך השקעות בקשר עם הקמת מתקני הדו שימוש ומתקני האגירה שבבעלותה במהלך השנה הקרובה. לחברה אישורים מחברת החשמל להקמת 38 מתקנים פוטו וולטאים דו שימוש בהספק כולל של כ- 252 מגה וואט (AC), ולצידם מתקני אגירה בקיבולת של עד 1.3 ג'יגה וואט שעה.
 
מסגרת האשראי תאפשר לפריים אנרג'י, לקדם את הקמת הפרויקטים במיקומים בהם התקבלו תשובות חיוביות מחברת החשמל במהלך החודשים הקרובים. כאשר במקביל החברה פועלת לחתימה על הסכם הקמה ותפעול לפרויקטים שיוקמו, וכן לחתימה על הסכם מימון מחייב עם בנק לאומי לצורך הקמת פרויקטים משותפים עם חברת להב אנרגיה ירוקה. מהלכים אלו יאפשרו לחברה  גם להתקשר בהסכמים לרכישת  הציוד העיקרי להקמת הפרויקטים (פאנלים, ממירים ומתקני אגירה).
פריים אנרג'י עוסקת בייזום, תכנון, רישוי, פיתוח, הקמה, מימון, הפעלה ותחזוקה של מערכות לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו וולטאית לטווח ארוך. החברה פועלת בכל שרשרת הערך החל מיזום ועד הפעלה ותפעול המתקנים. לחברה כיום ( יחד עם שותפים)  41 מתקנים בהפעלה מסחרית המותקנים על גבי גגות וקרקעות של משקים חקלאיים. מתקנים אלו מניבים הכנסות, בהספק כולל של  כ- 30 מגה וואט מתוכם חלקה של החברה הינו כ- 26 מגה ואט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה