השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: בכמה עלתה מניית טראמפ לפני העימות מול האריס?

הבורסה בניו יורק ננעלה היום במגמה מעורבת, רגע לפני עימות טראמפ-האריס שיתקיים הלילה (שעון ישראל). העימות המתקרב הוביל בינתיים גם לעלייה במניית טראמפ מדיה של הנשיא לשעבר שהוסיפה לערכה 3.27%

מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום אילוסטרציה AI)
המשקיעים בהמתנה דרוכה לנתוני מדד המחירים לצרכן לחודש אוגוסט שיפורסמו מחר (רביעי) בארה"ב ולמדד מחירי היצרן שיעלו בחמישי וישפיעו על גובה הורדת הריבית של הפד בשבוע הבא.
מדד S&P 500 עלה היום (שלישי)ב-0.45%, דאו ג'ונס ירד ב-0.23%, ונאסד"ק הוסיף לערכו 0.89%.
סקרים עדכניים המראים שהנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, מוביל מול יריבתו הדמוקרטית קמלה האריס, מביאים לעוד עלייה במניית טראמפ מדיה המטפסת ב- 3.27%.. 
על רקע פסיקת בית המשפט האירופי לצדק שמחייבת את אפל לשלם מס של 13 מיליארד דולר לאירלנד, מניית ענקית הטכנולוגיה ירדה היום ב-0.4%.
לעומתה, מניית חברת התוכנה אורקל זינקה ב-11.44% ורשמה שיא של כל הזמנים לאחר שדיווחה על קפיצה ברווחיות ובהכנסות ברבעון האחרון. בעקבות כך, אמזון עקפה את אלפאבית בשווי שוק בזכות ההסכם עם אורקל. מניית אמזון עלתה ב-2.4%..
מיקרוסופט סיימה את יום המסחר עם עלייה של 2.1%.
 

המניות הרווחיות היום בנאסד"ק: בורדקום (5.26%+), טסלה (4.58%+) ומארוול טכנולוגיות (3.87%+). המפסידות הבולטות של היום: דיימונדבק אנרג'י (4.35%-), וורנר ברדרס דיסקברי (3.63%-) ודולר טרי סטורס (3.01%-).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה