השוק

טדי שגיא בעסקה מטורפת אחרי הגירושים: מה רכש ב-24 מיליון דולר?

לאחר שהודיעו על פרידה, טדי שגיא מפנק את עצמו ברכש חדש: בית חדש במיאמי בעלות של 24 מיליון דולר, ולא תאמינו מי הולכים להיות השכנים החדשים שלו
מערכת ice |  3
טדי שגיא (צילום יחצ)
לאחר שטדי שגיא איש העסקים והמיליארדר ומלכת היופי לשעבר יעל נזרי הודיעו שהם מפרקים את החבילה לאחר 14 שנות נישואים ו-6 ילדים. שגיא החליט לפנק את עצמו ולקנות בית חדש בסכום עתק של 24 מיליון דולר.
הזוג הנפרד מסר: אחרי 14 שנים של חברות אמיתית ואהבה גדולה ביחד, קיבלנו החלטה משותפת להיפרד. יש לנו שישה ילדים אהובים ונהדרים שהם הדבר הכי יקר לנו ואנו נמשיך לגדלם במשותף. ההחלטה שלנו נלקחה יחד ובכבוד הדדי״.
הבית החדש של המיליארדר ממוקם במיאמי וממוקם ממש על קו החוף. השכנים החדשים שלו יהיו מפורסמים ועשירים נוספים כמו, לאונרדו דה קפריו, ג'ניפר לופז, דיוויד וויקטוריה בקהאם, אילון מאסק ועוד. את העסקה הענקית סגרה סוכנת הנדל"ן שיראל טולדנו, האקסית של עומר אדם.
כזכור, טדי שגיא הוא אחד מאנשי העסקים העשירים והמוכרים בישראל, כאשר הוא מחזיק בהון עצמי של למעלה משישה מיליארד דולר לפי ״פורבס״. הוא ייסד את "פלייטק" ו"סייף צ'ארג'", ובעליו של הקמדן מרקט בלונדון. על פי הערכות שוויי נכסיה של נזרי מוערך במעל 100 מיליון דולר וכמובן שהסכם גירושין משגיא אמור להזניק משמעותית את מצבה הפיננסי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא 14 ילדים (ל"ת)
    דלית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נווווו
    עם ישראל חי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאלת המיליון . הוא קנה בית בעקבות הגירושין ? בכדי לנסות להתנחם ? שיהיה לו בהצלחה שידע ימים טובים אם קשה לו מהפרידה . ( לא ציני ) באמת מאחל לו כל טוב
    סגור
  • 1.
    משלם מיסים בישראל
    ערן 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הוא לא משלם מיסים בישראל שלא יקראו לו ישראלי
    סגור