תרבות ופנאי

עומר אדם מסעיר את הרשת: אלו האמנים שעמם ישתף פעולה

הזמר האהוב חושף את הזוכים בתחרות "שיר לעומר" שנערכה בטיקטוק. האמנים האחראים על השירים "גברת אגו" ו-"דמעה של אוקטובר" ישתפו פעולה עם אדם. בסטורי שפרסם באינסטגרם, כתב עומר אדם: "נתראה בהמשך עם עוד שירים ורגעים גדולים"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו)
בימים האחרונים פנה עומר אדם למעריציו וסיפר על תחרות מיוחדת שתיערך ברשת החברתית טיקטוק. תחרות "שיר לעומר" מעניקה אפשרות לשלל היוצרים והיוצרות הצעירים בישראל לשתף פעולה עם אחד הזמרים הגדולים – עומר אדם. "השיר שיקבל את הכי הרבה לייקים זיכה בתחרות, יוקלט במלואו וייכנס לאלבום הבא שלי", כך הכריז אדם בפני עוקביו באינסטגרם.
אמש (שלישי) הודיע הזמר האהוב כי התחרות "שיר לעומר" הגיעה לסיומה. "וואו איזה מסע מנחם ומעודד בתקופה הקשה הזו. התחרות הסתיימה. אני עדיין מתרגש מכמויות השירים שהעליתם ובעיקר מהכישרון, היצירתיות והאהבה שהכנסתם לתחרות", כתב עומר אדם. 
בהמשך הסטורי, חשף הזמר את הזוכים בתחרות "שיר לעומר": "אחרי תחרות מאוד צמודה, המקום הראשון הולך ל'גברת אגו' של אביחי סידה, יקיר לנקרי, לדיור זירק ואלון פרץ. כל הכבוד לכם, זה השיר שאני מתרגש כבר להקליט אותו במלואו ולהוציא אותו. במקום השני והמכובד, השיר "דמעה של אוקטובר" של אמיר אלפסי ומור מאיר בן סימון. גם אתם הבאתם משהו מיוחד וזה לא פחות חשוב".


(צילום: omeradam@)
עוד כתב אדם: "חשוב לי להגיד לכולם – גם אם לא זכיתם, אל תפסיקו לחלום, לכתוב וליצור. המוזיקה היא מתנה ובימים קשים האלה שאנחנו עוברים היא תרופה לכל אחד ואחת מכם יש מה לתת. תודה שהייתם חלק מהדרך הזו איתי. נתראה בהמשך עם עוד שירים ורגעים גדולים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה