השוק

לקוחות רשת הענק שקרסה בישראל בצעד דרמטי: ישלמו את החובות מכיסם?

רשת אמריקן לייזר קרסה בחובות של 110 מיליון שקל, ובמסגרת ההסדר של החברה מול בית המשפט, היא דורשת מכל לקוחות 100 שקל על מנת להמשיך את הטיפולים שיכסו את החובות של החברה. כעת, הלקוחות יוצאים למלחמה מול החברה
מערכת ice |  2
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת המרפאות לטיפולים אסתטיים אמריקן לייזר, שנקלעה לחובות של כ-110 מיליון שקל, קיבלה מבית המשפט המחוזי מרכז צו עיכוב הליכים, ומונו לה מנהלי הסדר שמציעים אותה למכירה במכרז. מה שמכעיס במיוחד את לקוחות החברה, היא העובדה שלמרות ששילמו על כל הטיפולים מראש - הם נדרשים כעת להוסיף 100 שקל במזומן על כל טיפול אליו יגיעו, במסגרת תהליך ההבראה של הרשת.
אלא שהלקוחות ממש לא השלימו עם הגזרה, ועל פי דיווח ב-YNET, פנו היום (ראשון) לבית המשפט בדרישה להמשיך את הטיפולים ללא עלות. אמריקן לייזר מתמחה בהסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר, הזרקות וטיפולים אסתטיים וכן טיפול בהזעת יתר.
לרשת כ-50 אלף לקוחות פעילים. היא מנתה 20 סניפים ברחבי הארץ, מתוכם פעילים נכון לעכשיו כ-15, והלקוחות טוענים כי אין שום מענה מצד החברה.הלקוחות טוענים כי אין כל הצדקה לגבות מהם סכומי כסף נוספים, שכן הם כבר שילמו על הטיפולים סכומים גבוהים.
אחת מהלקוחות אף טענה כי היא שילמה מראש סכום כסף גבוה מאוד של 6,500 שקל על כל הטיפולים, ואין כל הצדקה לבקש ממנה לשלם כעת 100 שקל נוספים. מנהלי ההסדר שמונו לרשת טענו כי החברה זקוקה לתשלום הנוסף מצד הלקוחות כדי שיהיה לה מקור הכנסה שיאפשר המשך הפעלתה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשים בארץ שעירות,מוזר שפושטים רגל (ל"ת)
    דרוקר המינייאק 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שותפים לחוב
    אזרח 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שותפים, שיתנו להם מניות בתמורה
    סגור