השוק

וול סטריט: יציבות בחוזים העתידיים בהמתנה לנתוני המאקרו

יציבות נרשמת במסחר בחוזים עתידיים על מדדי המניות המובילים בניו יורק וזאת בהמתנה לדו"ח התעסוקה של הכלכלה האמריקאית; בוול סטריט מתמחרים כרגע הפחתת ריבית של 1% עד לסוף השנה כשהפחתת הריבית הקרובה צפויה להיות בשיעור של 0.5%
ניצן כהן | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
יציבות נרשמת במסחר בחוזים עתידיים על מדדי המניות המובילים בניו יורק וזאת בהמתנה לפרסום נתוני מאקרו על שוק העבודה המקומי. למעשה נתוני המאקרו שיתפרסמו צפויים להקרין על ההחלטה הקרובה של הפדרל ריזרב בנוגע לריבית וככל שהנתונים יצביעו על התחלה של נחיתה רכה של הכלכלה ניתן יהיה להתחיל לדבר על הריביות עם ודאות גדולה יותר.
לפני תחילת המסחר התפרסם סקר התעסוקה של הכלכלה האמריקאית והוא העלה כי בחודש אוגוסט הצטרפו למעגל העבודה 99 אלף אמריקאים, מספר נמוך מאוד ביחס לתחזיות המוקדמות שצפו לתוספת של 140 אלף מקומות עבודה בחודש אוגוסט. נתון שמצביע על התקררות של שוק העבודה מה שמגביר את התחזיות שהורדת הריבית בארה"ב, שתתחיל החודש תהיה אגרסיבית (יחסית).
כעת ולאחר פרסום סקר התעסוקה מתמחרים בשווקים הורדת ריבית של 0.5% בסיכויים של 50% ובכל מקרה התמחור כולל הורדת ריבית של 1% עד לסוף השנה וזה נתון חשוב מאוד שאמור למנוע גלישה של הכלכלה האמריקאית להאטה מתמשכת בואך מיתון.
מניית אנבידיה ממשיכה לרדת ובמסחר שלפני פתיחת הבורסות בארה"ב היא יורדת בכמעט 1.7%. על פי הפרשנות המקובלת הרי שהמשקיעים מוכרים אנבידיה בגלל חששות מפתיחה בחקירה נגד יצרנית השבבים אבל יש גם קולות שסוברים שאחרי מהלך עליות של כמעט 60% מתחילת השנה, טוב שהמניה מוציאה קצת קיטור וטוב שהמשקיעים נפגשים עם הכסף. אבל אלה רק הערכות ופרשנויות שונות לירידות האחרונות במניה.
טסלה מרכזת ענייין לאחר פרסומים שהחברה מתכוונת להשיק את מסייע הנהיגה האוטונומית שלה באירופה ובסין כבר בשנה הבא וזה אומר בשפה אחרת שהמכונית האוטונומית של טסלה תצא לשוק בשיווק מסחרי (לפחות לפי התוכניות) כבר בשנה הבאה.
עוד מרכזות עניין מניות ורייזון ופרונטיר אחרי שורייזון הודיעה שהיא מעוניינת לרכוש את פרונטיר בעסקה של 20 מיליארד דולר. ורייסון הציעה לבעלי המניות של פרונטיר 38.5 דולר למניה, מה שמשקף פרמיה של כמעט 40% על המחיר של פרונטיר. ורייזון מעוניינת להשתמש בתשתיות של פרונטיר לפריסה מהיר יותר של סיבים אופטיים שאמורים להיות מנוע צמיחה משמעותי שלה.
בשוק האג"ח התשואות ממשיכוצת לרדת כשכעת נסחרות אגרות החוב הממשלתיות ל-10 שנים בתשואה של 3.7% וזאת אחרי שרק בחודש אפריל האחרון הן נסחרו בתשואה של 4.7%. הירידה בתשואות נובעת מהצפייה להורדת ריבית וזה גורם למשקיעים לנסות ולקבע תשואות ברמה הגבוהה, רגע לפני שהם יורדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה