השוק

זה המתווה החדש של חברת המספנות הגדולה: איך ישפר את חיינו?

חברת תעשיות מספנות ישראל בע"מ דיווחה היום (שלישי) כי הצליחה להגיע להסדר עם משרד התחבורה והאוצר, להורדת המגבלות המוטלות על הקיפי שינוע המטענים בנמלים
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד)
לאחר שנים שבהן חברת תעשיות מספנות ישראל בע"מ פעלה להסרת המגבלות המוטלות על היקפי שינוע המטענים בנמל החברה. היא מדווחת על הסרת המגבלות על שינוע מטענים במספנות ישראל. בדיווח הוזכר כי משרד התחבורה והאוצר חתמו על תיקון לכתב ההסמכה של הנמל, במסגרתו נקבע המתווה החדש.
לפי המתווה, בשנת 2024 יועלה רף מגבלת שינוע המטענים החלה על הנמל מ- 5% מהיקף המטענים המשונעים בנמלי חיפה, אשדוד ואילת ל- 9%. החל משנת 2025 ואילך תוסר המגבלה האמורה לחלוטין. עם זאת המגבלה לא תוסר על שינוע מטעני כלי רכב מיובאים. החברה תמשיך לפעול כדי להסיר גם את מגבלה זו.
שלומי פוגל, אסי שמלצר, סמי קצב, קרדיט דניאל צרסקי.jpg" />
שלומי פוגל, אסי שמלצר, סמי קצב (צילום: דניאל צרסקי)
 
צביקה שכטרמן, מנכ"ל תעשיות מספנות ישראל: "הסרת המגבלה שהוטלה עלינו עם הקמת הנמל היא בשורה משמעותית וסיומו של משא ומתן שארך שנים רבות.  מהלך זה יוביל להגברת התחרות בנמלי ישראל ויסייע להורדת יוקר המחייה לצרכן הישראלי, לאור ההתייעלות בשיטות וקצבי הטיפול במטענים.  נוסיף לפעול בכדי להביא גם להסרתה של המגבלה הנותרת על ייבוא רכבים. מהלכים אלו וההשקעה הנרחבת של הנמל בהקמת הממגורות וחיבור הנמל למסילת הרכבת יאפשרו לנו להעניק שירותים נוספים ללקוחותינו ולהרחיב את היקפי הפעילות".

צביקה שכטרמן מנכ"ל תעשיות מספנות ישראל בע"מ (צילום: דרור גיל)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה