השוק

מהפכה בשדות התעופה בישראל: אלו החידושים שעומדים להכנס

במסגרת המכרז של רשות שדות התעופה בו זכתה אלטרון, היא תספק את כל שרותי ייצור, אספקה, התקנה ואחזקה לדלתות ופתרונות שערים בכל אתרי רשות שדות התעופה
מערכת ice |  3
נתב"ג (צילום shutterstock)
חברת אלטרון, החברה הגדולה בישראל בייצור פיתוח והתקנה של פתרונות מתכת תעשייתים מתוצרת ישראלית, זכתה במכרז הגדול של רשות שדות התעופה בישראל שנה נוספת ברציפות.
במסגרת המכרז תעניק החברה, שהינה חלק מקבוצת טרלידור, החברה הגדולה בישראל למוצרי אלומיניום ומיגון הבית, את כל שרותי ייצור, אספקה, התקנה ואחזקה לדלתות ופתרונות שערים בכל אתרי רשות שדות התעופה

לדברי ניראל דמתי מנכ"ל חברת אלטרון "אנו שמחים ונרגשים מהזכייה במכרז, ולהיות חלק ממערך רשות שדות תעופה בישראל. אלטרון חרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית, ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים ומשופרים. אנו מפעילים מערך טכנאים מקצועי בפריסה ארצית, ובין לקוחותינו ניתן למנות את החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי"
"החברה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, לצד שיתופי פעולה עם החברות המובילות בעולם על מנת לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר" מוסיף דמתי. "תחום הבקרה וסגירת מפתחים על ידי שערים מתקדמים והטמעת טכנולוגיות הינו תחום הנמצא בתקופת צמיחה מתמשכת ואנו באלטרון שואפים להמשיך להיות הבחירה האוטומטית של לקוחותינו בתחום זה לעוד שנים נפלאות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רונלי פתחי-לי ת'שער
    למי אכפת?! 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר שאני אוכל לצאת ולהיכנס בשער כל הזמן
    סגור
  • 2.
    מהפכה?
    יוסי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הארכת חוזה קיים לדלתות? איך טסנו עד עכשיו??
    סגור
  • 1.
    חדשות
    גלעד כץ 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה מידע נחוץ יאאאא עכשיו אפשר לטוס בשקט
    סגור