השוק

הראל השקעות במהלך דרמטי: למי הציעה עסקה ב-560 מיליון שקל?

הראל השקעות, הודיעה שפנתה לחברת גמלא הראל נדל"ן מגורים בהצעה לרכוש את הונה המונפק עבור סכום כולל של 560 מיליון שקל. אילו תנאים הציבה לעסקה? | כל הפרטים
מערכת ice |  3
הראל השקעות (צילום אתר החברה)
הראל השקעות הודיעה היום (ראשון), שפנתה לחברת גמלא הראל נדל"ן למגורים בהצעה לרכוש את מלוא הונה המונפק והנפרע של גמלא במסגרת עסקת מיזוג משולש הפכי. בעיקרי ההצעה (שתוקפה עומד על ארבעה שבועות), דווח ששוויה עומד על 560 מיליון שקל במזומן עבור 100% ממניות גמלא ופרמיה של כ-250 מיליון שקל מעל ממוצע שער המניה ב-30 ימי המסחר האחרונים.
גמלא הראל נדל"ן למגורים פועלת ברחבי ישראל והיא חברה מובילה במתן פתרונות מימון ליזמי נדל"ן למגורים בישראל. נכון לנתונים שהחברה פרסמה בדוחותיה הרבעון הראשון של השנה היקף תיק האשראי של החברה עמד על 1.2 מיליארד שקל. בהמשך לכך הרווח הנקי שלה ב-2023 הסתכם ב-46 מיליון שקל ובמהלך המחצית הראשונה של השנה הנוכחית הרווח הנקי הגיע ל-21 מיליון שקל.
בן המבורגר סגן יו"ר קבוצת הראל, מסר :"הראל שותפה בגמלא הראל מאז הקמתה לפני כ-24 שנה. במהלך תקופה זו גמלא הראל הוכיחה את עצמה כשחקן מוביל בתחום מימון הנדל"ן למגורים בישראל, עם צמיחה עקבית, ניהול סיכונים מוקפד ותוצאות מרשימות לאורך השנים. יש לנו אמון רב בחברה, בהנהלתה ובמודל העסקי שלה. שילוב היכולות והמומחיות של שתי החברות יאפשר לנו להציע פתרונות מימון מקיפים יותר ללקוחותינו בתחום הנדל"ן, תוך ניצול היתרונות לגודל והגדלת הנגישות למקורות מימון ולהון".

סגן יו"ר הראל השקעות בן המבורגר, צילום: יח"צ
המבורגר, המשיך בדבריו וציין כי: "עם זאת, חשוב לציין כי ההצעה כפופה להשלמת בדיקת נאותות ולחתימה על הסכם מחייב, וכן לאישורים הנדרשים, כולל אישור האספה הכללית של בעלי המניות של גמלא. אנו מקווים כי כל הצדדים יראו את הפוטנציאל הגלום במהלך זה ויפעלו לקידומו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביטוח חיים!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטוח חיים משתלם פי 3,אם אתה מת בנסיעה לצורך עסקים-צ'אק פלניוק מועדון קרב!
    סגור
  • 2.
    אנלוגיה מעניינת!!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נישואים זה כמו ביטוח:אתה משלם ומשלם ולא מקבל שום דבר בחזרה-אד אוניל אל בנדי!!!!
    סגור
  • 1.
    הגדרה של ביטוח!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיהינום זה להיות במעלית תקועה עם סוכן ביטוח במשך 30 דקות-וודי אלן!
    סגור