השוק

קוויקליזארד מתפוצצת: ההכנסות קפצו ב-40% מתחילת השנה

חברת קוויקליזארד, אשר מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לתמחור דינאמי, פרסמה את הישגיה הכספיים במחצית הראשונה של השנה, בה חגגה כניסה מוצלחת לשוק האמריקאי ועלייה בהכנסות
מערכת ice | 
פיני מנדל (צילום יחצ)
קוויקליזארד, אחת החברות המובילות בעולם בתחום בפיתוח טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית לצורך התמחור הדינאמי, פרסמה היום (חמישי), את דוחותיה הכספיים של המחצית הראשונה של השנה. ניכר שהתוכנית של החברה להרחיב את פעילותה מחוץ לישראל רשמה הצלחה גדולה שמתבטאת גם בהכנסות.
מתחילת השנה, ההכנסות של החברה זינקו ב-40% בהשוואה לנתוני התקופה המקבילה ב-2023 והסתכמו ב-13.5 מיליון שקל. הרווח הגולמי של קוויקליזארד עלה ב-38% בהשוואה למחצית הראשונה של 2023 והגיע ל-10.5 מיליון שקל. ההכנסה הצפויה של החברה (AAR), עומדת עלתה ב-44% בהשוואה לזו של חודש יוני 2023 והיא עומדת על 8.8 מיליון דולר.
הצלחה משמעותית בכניסה לארה״ב
החברה החלה את השנה עם לקוח אחד בארה״ב שייצג הכנסה צפויה (ARR) של 130 אלף דולר ובתום המחצית, לחברה 6 לקוחות עם ARR של 350 אלף דולר. החברה מקבלת פניות מגופים אסטרטגיים גלובליים אשר מגלים עניין בפעילות של החברה.
גופים אלו רוצים לשתף פעולה עם החברה ואף להשקיע בה. במחצית הראשונה של 2024, גייסה החברה 12 לקוחות חדשים גדולים, איכותיים ובולטים, ובעלי פוטנציאל גבוה. חברות כגון: Lenovo,  Whirlpool  ו-Electrolux.
לדברי פיני מנדל, מנכ״ל החברה, ״הפוקוס שלנו הוא המשך הצמיחה החזקה וניצול המומנטום בשוק הגלובאלי על מנת להגדיל בצורה משמעותית את מספר הלקוחות שלנו באירופה ובארה״ב – כפי שאנו מציגים ברבעונים האחרונים".
עוד הוסיף מנדל: ״החברה צומחת חזק, מגדילה את צבר הלקוחות, ARR נושק ל-10 מיליון דולר והחברה הופכת ליעילה ומקטינה בצורה דרסטית את קצב שריפת המזומנים. אנחנו מציגים במחצית הראשונה את הפירות הראשוניים של החדירה שלנו לארה״ב. הצלחה כה משמעותית שמחזקת את האסטרטגיה שלנו, לפיה החברה ממשיכה להאיץ  את מאמצי השווק  והפיתוח, כדי להגדיל בצורה חדה את צבר הלקוחות וניצול היתרון הטכנולוגי שלנו".
מנדל, המשיך וציין כי: "במחצית הראשונה של 2024 גייסנו 12 לקוחות חדשים בולטים, חברות ענק כגון: Lenovo, Whirlpool או Electrolux בחרו במערכת שלנו והמטרה שבכולן נשכפל את המודל של סמסונג כניסה ראשונית, יישום מוצלח של המערכת והתרחבות לחוזים משמעותיים בפריסה רחבה בכל ארה״ב. ההסכם הראשון בסמסונג היה בהיקף של 16 אלף דולר ובתוך שנה וחצי צמח ל-991 אלף דולר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה