דיגיטל וטק

לנובו בתחרות מול אפל: חושפת אלטרנטיבה זולה ועוצמתית למק

לנובו מציגה את ה-Yoga Portal Mini PC, שמציע ביצועים גרפיים מרשימים במחיר נמוך מה-Mac Studio של אפל. עם מעבד כרטיס גרפי מתקדמים, המחשב החדש מהווה פתרון מתקדם למי שמחפש עוצמה ללא עלות גבוהה. האם זו התשובה של לנובו למחשבי הפרימיום של אפל?
רפאל בן זקרי |  1
משרדי לנובו בסין (צילום Cory M. Grenier / flickr)
יצרנית המחשבים לנובו חשפה אלטרנטיבה זולה יותר ל-Apple Mac Studio, מחשב קומפקטי ועוצמתי הידוע בזכות ביצועים גרפיים יוצאי דופן ויכולת עיבוד מתקדמת, כמו תמיכה בעד שישה מסכים בחדות גבוהה. ה-Yoga Portal Mini PC, שנחשב לגרסה הסינית של הדגם הבינלאומי, ה-ThinkCenter Neo Ultra, כולל מעבד Core i7-14700 וכרטיס גרפי GeForce RTX 4070, המעניקים לו יכולות גרפיות מרשימות במחיר נמוך בהרבה.
ההבדל העיקרי בין הדגם הבינלאומי לגרסה הסינית הוא בביצועים הגרפיים, כאשר הגרסה הסינית מציעה כרטיס גרפי חזק יותר, אם כי עם מעבד מעט פחות עוצמתי. ההבדל במחיר משמעותי גם הוא: ה-Yoga Portal עולה בסין כ-2,514 דולר, בעוד דגם דומה של ה-ThinkCenter Neo Ultra נמכר בעולם בכ-4,164 דולר.
ה-Yoga Portal מגיע עם זיכרון RAM של 32GB ונפח אחסון של 1TB, עם אפשרות לשדרוגים. המחשב כולל מערך חיבורים עשיר, הכולל מספר יציאות USB, HDMI ו-DisplayPort, וכן עיצוב תרמי מתקדם עם שלושה מאווררים לשמירה על קירור המערכת.
למרות המחיר הנמוך, ה-Yoga Portal מציע פתרון מתקדם למי שמחפש ביצועים גרפיים גבוהים מבלי להשקיע סכום משמעותי, מה שהופך אותו לאלטרנטיבה אטרקטיבית ל-Mac Studio של אפל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח..מחשב זול
    חיים משקפיים 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם זה זול מה זה יקר..חחחחחח
    סגור