השוק

עדי צים בהישג ענק: הרווח הנקי זינק ב-19% ל-16.7 מיליון שקל

חברת האשראי החוץ-בנקאי אס.אר. אקורד הנמצאת בשליטת עדי צים, פרסמה את תוצאותיה הכספיות במחצית הראשונה והרבעון השני של השנה. החברה, מציגה הכנסות בגובה 92.6 מיליון שקל וגידול של 19% ברווח הנקי
מערכת ice |  1
עדי צים (צילום יחצ, shutterstock)
חברת האשראי החוץ בנקאי אס.אר. אקורד בע"מ, אשר נמצאת בשליטת איש העסקים עדי צים ומנוהלת על ידי רו"ח גיל הוכבוים, פרסמה היום (שלישי) את תוצאותיה הכספיות ברבעון השני והמחצית הראשונה של השנה.
החברה מדווחת שהכנסות המימון ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-47.7 מיליון שקל. אלו מציגים עלייה של 7.6% בהשוואה לנתוני השנה שעברה שהגיעו ל-44.3 מיליון שקל. בנוסף, הכנסות המימון במהלך המחצית הראשונה של 2024, גדלו ב-4.3% והן עומדות על 92.6 מיליון שקל בהשוואה ל-88.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2023.
אס.אר אקורד העידה שבסיום הרבעון השני של השנה, היא רשמה רווח נקי של 16.7 מיליון שקל והציגה גידול של 19% לאחר שבשנה שעברה הנתון עמד על 14 מיליון שקל. במהלך המחצית הראשונה של השנה, הרווח הנקי הסתכם ב-33.5 מיליון שקל, גידול של 6.2% לאחר שבדוח של 2023, הנתון עמד על 31.5 מיליון שקל. 
בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה, במהלך חודש יולי החברה חילקה דיבידנד ביניים לרבעון הראשון של השנה בגובה של 6 מיליון שקל. לאחר מכן גם החודש החברה ביצעה חלוקת דיבידנד נוספת גם הוא בגובה של 6 מיליון שקל.
עדי צים, בעל השליטה באס.אר. אקורד, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר כי: "גם בתקופה מאתגרת זו, בהתאם לתוכניות העבודה ואסטרטגיית החברה, אנו ממשיכים לייצר הכנסות ורווחים, ברמת חיתום גבוהה וסלקטיבית, כנגד בטוחות מוחשיות המלווה בממשל תאגידי חזק. בחודש יולי 2024, לאחר תקופת הדוח, הרחבנו בגיוס ציבורי את סדרת אג"ח ב' בכ-75 מיליון שקל. מעבר להבעת האמון האמורה מהגופים המוסדיים, השבוע קיבלנו הבעת אמון משמעותית גם מהמערכת הבנקאית, להעמדת אשראי נוסף לחברה של כ-80 מיליון שקל".
צים, המשיך בדבריו ואמר: "אנו דואגים לשמור על רמת נזילות מקסימלית ומסגרות האשראי שאינן מנוצלת נכון להיום עומדות על כ-300 מיליון שקל. כל אלה מבטאים לראייתנו את המשך הבעת אמון בחברה וביכולותיה, כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך, ויאפשרו לנו להמשיך בעשייה ולהשיא ערך עבור בעלי המניות של החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדי צים
    סיסי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדי שמך כן הוא תכשיט כן ירבו כמוך שאפו ענק
    סגור