השוק

רמי לוי מתחייב: "נציע מבצעים שאי אפשר להתחרות בהם"

במסגרת דו"ח הרבעון המנכ"ל הבטיח: "העמקת מבצעי החג השפיעה על שורת הרווח ברבעון אבל מהווה חלק מעוצמת הרשת וחיזוק המותג. לקראת חגי תשרי והמחצית השנייה של 2024, נמשיך לפעול למען הלקוחות, להציע מבצעים שאי אפשר להתחרות בהם, וכן גם לפתוח סניפים חדשים, גם של סניפי הפארם, כדי להגיע לכל לקוח בישראל"
מערכת ice |  13
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
לאחר שרשת חנויות המזון רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה אמש (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024, המלמדות על צמיחה בהיקפי הפעילות. רשת רמי לוי מסכמת את המחצית הראשונה של שנת 2024, תקופה הכוללת גם השפעת חג הפסח השנה ואשתקד, עם עלייה של למעלה מ-20% ברווחים, הבעלים הביע את תודתו למי שסייע למהלכים.
במסגרת הדו"ח מסר לוי: "ברבעון השני של 2024 המשכנו ביתר שאת בביסוס האסטרטגיה שלנו ולפיה הלקוח תמיד במרכז. בהתאם לכך, לקראת חג הפסח ביצענו ברבעון השני העמקה משמעותית של המבצעים ברשת כדי להציע לקהל הלקוחות את המחירים האטרקטיביים ביותר שניתן למצוא תוך שמירה על שירות ואיכות".

עוד הוסיף: "העמקת מבצעי החג השפיעה על שורת הרווח ברבעון אבל מהווה חלק מעוצמת הרשת וחיזוק המותג. לקראת חגי תשרי והמחצית השנייה של 2024, נמשיך לפעול למען הלקוחות, להציע מבצעים שאי אפשר להתחרות בהם, וכן גם לפתוח סניפים חדשים, גם של סניפי הפארם, כדי להגיע לכל לקוח בישראל".
לסיום מסר: "אני רוצה להודות לקהל לקוחותינו הנאמן, שקונה חכם, לעובדי החברה, לבעלי המניות וכלל בעלי העניין השותפים להצלחה. אנחנו מאמינים גדולים מאוד במדינת ישראל ובכלכלת ישראל, גם בתקופה מאתגרת זו, ואנו מחזקים את כוחות הביטחון ומייחלים לשובם של החטופים".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אל תתחייב לכלום, אין לנו ציפיות ממך
    תת רמה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מה זאת הרשת שלך? סתם בדיחה עלובה
    סגור
  • 11.
    רמי לוי
    שיר 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לרמי לוי יש את סל הקניות הזול ביותר כמו תמיד, הוא תמיד דואג לתושבים ולהוזלת המחירים!
    סגור
  • 10.
    רמי לוי
    יעל 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    רמי לוי תמיד נלחם ביוקר המחייה בלי פשרות על השירות והאיכות, דואג ונשאר נאמן ללקוחות ולא מעלה מחירים, ועל זה בהחלט מגיע לו שאפו ????
    סגור
  • 9.
    ר מ י ל ו י
    א נ נ י 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על מי רמי לוי עובד עם הסיפורים על מבצעים מטורפים? כשמבקרים בסופרים שלו המחירים זהים ואף גבוהים מרשתות אחרות
    סגור
  • 8.
    רמי לוי יחרטטן גם סחורה סוג ג וגם העלת מחירים
    ירון 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רובין הוד של העניים עלאק לך חפש
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    נהיה יקר רמי לוי
    צקי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נהיה יקר רמי לוי
    סגור
  • 6.
    רמי לוי
    אברום 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי הוא אגם טוב , משתדל אבל לא מפסיד , אני תמיד אומר שסחורה במיוחד פירות וירקות לא באיכות גבוהה, מוצרים רבים לא נמצאים ומדוע ? כי יש מותגים של רמילוי לדוגמא ,סוכר של סוגת לא מוצא כלל , היום אורז תאילנדי במצע לא נמצא כך גם אתמול , ענבים היוצבשם יהלום והם מבחינתי רחוקים מענבי טלי , קרפור פתחה סניף חדש באשקלון , פתאום רמי לוי נעשה נדיב , הכל לא מאהבת הלקוח אלא מפחד מעבר הלקוחות, יש גם שוקולדים ביקוויטים וופלים במחירים ''שפויים'' מדוע?!! אהה , בבלל שהם או מותג שלו אק מכיל אבקת חלב נוכרי שרבים לא קונים, בסיסי ההשוואה הם נרחבים אולם חייבים להיות מדוייקים עם קוד זהה , ומוצרים אחרים גם עם איכות שווה, הידעתם כי גם בירקות ופירות ודגים ועוד יש גדלים כמו בביצים, אז שיפסיקו לעבוד עלינו , נוסף לכך , שימו לב, למוצרים שקילים בכמות מוגבלת 3-4ק''ג עברת את הכמות ,על ההפרש תשלם מחיר מלא , וכן הגבלת מחיר כל המוצרים מקנייה של...כך וכך , רבותי היו חכמים ותכו את הרשתות המתוחכמות בכיסן , קנו רק מה שזול וממשתלם , לא לפחד מלקנות בעוד מקום , וחכו לחגי תשרי , אל תמהרו , במה שירויחו עליכם בהתחלה בזה יוזילו את
    סגור
  • 5.
    איזו איכות ?
    ברוך ג. 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירקות על הפנים ועוד מביא אותם מירדן וטורקיה , איכות גרועה , הירקות שם מושקים במי ביוב , והוא עוד מפרנס אותם!! איזה כורדי טיפש הוא !!
    סגור
  • טיפש הוא לא...איש עסקים כן. ונכון, הסחורה
    סמדר 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלו גרועה במיוחד פירות וירקות ובהתאם המחיר הנמוך. תמיד מפוצץ בסופרים שלו. עומדים בקופות הרבה זמן. האון ליין שלו עובד סביב השעון. אז טיפש הוא לא.
    סגור
  • 4.
    צרכנות
    אזרח 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל קונה מרמי לוי
    סגור
  • 3.
    נוכל
    חן 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כןןןן. 7.90. עגבנייה מבצע. העשור
    סגור
  • 2.
    דיבורים כמו חול כמו כולם
    ידלמבוב עזריא 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכסף מטמטם
    סגור
  • 1.
    תן אנחה לשרה
    מנשה 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תן הנחה לשרה
    סגור