השוק

מהפכה במים: חברת הסטארט-אפ מחיפה עומדת לעשות היסטוריה?

הסטארט-אפ החיפאי אשר פיתח דיספנסר ייחודי לשילוב ויטמינים ומינרלים בהתאמה אישית דרך חיבור לבר מים, VH2O, יוצא לסבב גיוס בהיקף של 3 מיליון דולר. המטרה: השלמת הפיילוט וחדירה מוצלחת לשוק. מנכ"ל ומייסד החברה אבי יפרח: "הפתרון שלנו הוא דרך קלה וחכמה להשלים חוסרי תזונה"
מערכת ice | 
מים (צילום shutterstock)
חברת VH2O, סטארט-אפ חדשני הפועל בעיר התחתית בחיפה, הודיעה על השלמת סבב גיוס הון ראשוני (SEED). החברה, שהוקמה במטרה לשנות את הדרך שבה בני אדם צורכים תוספי תזונה, פיתחה דיספנסר מוגן בפטנט המאפשר לספק ויטמינים ומינרלים דרך מי השתייה בצורה חכמה, מותאמת אישית ונוחה לשימוש.
הטכנולוגיה החדשנית של VH2O מאפשרת חיבור של הדיספנסר לבר מים קיים, ובאמצעות קפסולות ייעודיות, המספקות את הוויטמינים הדרושים במדויק בכל מזיגת מים. התאמת הוויטמינים לצרכים האישיים של המשתמשים מתבצעת באמצעות אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית, אשר מנתחת את המטרות הבריאותיות האישיות ומספקת את הקומבינציה האופטימלית של תוספי תזונה.

(צילום: באדיבות VH20)
במרץ 2024, חתמה VH2O על הסכמי שיתוף פעולה עם מי עדן וסופהרב, המיועדים להשלמת הפיתוח ולהשקת המוצר בשוק במהלך החציון הראשון של 2025. מהלך זה מדגיש את הפוטנציאל הגבוה של המערכת, במיוחד על רקע הנתונים המדאיגים המראים כי ל-90% מהישראלים יש חוסר משמעותי בוויטמינים, למרות ש-71% מהם צורכים תוספי תזונה. הטכנולוגיה של VH2O מציעה פתרון יעיל ומשמעותי לבעיה זו, באמצעות ספיגה מיטבית של ויטמינים ומינרלים דרך מי השתייה וניהול מעקב חכם אחר הצריכה היומית.
תהליך ה-Onboarding במערכת מציע למשתמשים בחירה בין מטרות בריאותיות שונות כמו ירידה במשקל, חיזוק מערכת החיסון או שיפור האנרגיה. המערכת, באמצעות אלגוריתמים חכמים, מתאימה את תוספי התזונה הנדרשים למשתמש, ודואגת לספק את הקפסולות הנדרשות ישירות לבית הלקוח.
צוות ההנהלה של VH2O כולל את יובל ישראלי, CTO ולשעבר סמנכ"ל אופרציה, איכות ורגולציה באלטמן בריאות, ואת תומר הורוביץ CCO, לשעבר סמנכ"ל החטיבה המסחרית בנספרסו ומייסד Nespresso Professional. הרכב זה מביא עמו ניסיון רחב ומעמיק בתחומים משיקים, המבטיחים יכולות פיתוח עסקי ואסטרטגיה מוצלחת.
אבי יפרח, מנכ"ל ומייסד החברה: "בתזונה ובאורח החיים המודרני, כמעט בלתי אפשרי לצרוך את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף שלנו צריך. חוסרים בתזונה הם גורם ישיר ל-80% מהמחלות הכרוניות כגון סרטן, מחלות לב, שבץ ועוד. המערכת של VH2O מספקת דרך קלה וחכמה להשלים חוסרי תזונה, היא מאפשרת לעקוב אחר צריכת הוויטמנים ולתת לגוף בדיוק את מה שהוא זקוק לו".

(צילום: באדיבות VH2O)
VH2O משתתפת בתוכנית IN-VENTech המנוהלת על ידי חברת HiCenter, הממוקמת גם היא בחיפה. התוכנית מספקת תמיכה במענקים כספיים, ליווי בגיוסי הון ופיתוח עסקי לחברות חיפאיות. חברת HiCenter, שפועלת לקידום יזמות טכנולוגית בעיר חיפה, השקיעה בארבע השנים האחרונות בלמעלה מ-90 חברות סטארטאפ, שגייסו יחד למעלה מ-150 מיליון דולר.
HiCenter מפעילה שלוש תוכניות מרכזיות לפיתוח האקוסיסטם והחדשנות בחיפה: IN-VENTech Startup Business Program, המרכז הלאומי לכלכלה כחולה, ו-HiFund - מועדון משקיעים שמסייע לחברות סטרטאפ בגיוסי הון והגעה לשוק.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה