מינויים

חברת תוספי התזונה בסבב מינויים: "חיזוק משמעותי בתקופה מאתגרת"

סבב מינויים בהנהלת חברת ברא צמחים, המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה וצמחי מרפא, ומחזיקה 10 סניפים ברחבי הארץ. שרון וולפסון מונתה לסמנכ"לית מכירות וסחר. עינת הלפמן לבנטר מונתה לסמנכ"לית שיווק, פרסום ודיגיטל. גיל צלר: "ניצבים בפנינו אתגרים רבים להמשך התפתחותנו וביסוס מעמדנו בשוק"
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סבב מינויים בהנהלת חברת ברא צמחים, המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה וצמחי מרפא, ומחזיקה 10 סניפים ברחבי הארץ. החברה מודיעה הבוקר (רביעי) כי שרון וולפסון מונתה לסמנכ"לית מכירות וסחר של ברא צמחים.  וולפסון שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת המכירות של החברה וחברת הנהלה.
וולפסון בעלת ניסיון של 20 שנה בעולמות הניהול, המכירות ובתפעול, הינה בוגרת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ובעלת ידע וניסיון בתחום המכירות, הקמעונאות, הסחר ושירות לקוחות. עינת הלפמן לבנטר מונתה לסמנכ"לית שיווק, פרסום ודיגיטל. הלפמן הובילה בשנתיים וחצי האחרונות את מערך השיווק של החברה.
הלפמן הינה בוגרת תואר שני במנהל עסקים ופועלת מזה שני עשורים בתחום השיווק והתקשורת השיווקית. עינת בעלת ניסיון עשיר ורחב בהובלה של אסטרטגיה שיווקית ומהלכים פרסומיים ומיתוגיים.
גיל צלר מנכ"ל ברא צמחים: "אני גאה מאד בעשייתן ותרומתן המשמעותית של שרון ועינת לחברה. הכישורים המקצועיים והניהוליים שהן מביאות עימן לתפקיד מוערכים על ידינו מאד. קידום שתי סמנכ"ליות בצוות ההנהלה שלנו, הוא צעד המהווה חיזוק משמעותי להנהגת החברה בתקופה מאתגרת ומרגשת זו. חברתנו נמצאת בתנופת צמיחה מרשימה, וניצבים בפנינו אתגרים רבים להמשך התפתחותנו וביסוס מעמדנו בשוק. אני משוכנע כי הניסיון והכישורים של הסמנכ"ליות יתרמו רבות ליכולתנו להוביל את החברה קדימה ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הצפויים לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה