כסף וצרכנות

בנק הפועלים במהפכה בשירות הלקוחות: "מהלך חשוב ופורץ דרך"

בבנק הפועלים יוצאים במהלך חדשני עבור הלקוחות, כאשר הם מתחייבים בכך שהלקוח יוכל לתאם פגישה טלפונית עם הבנקאי בימים ובשעות שנוחים לו, עם הסלוגן "בנקאות באפס המתנה". בקמפיין שעלה בימים האחרונים, מיתגו בבנק את המהלך עם "הגיע הזמן להיפרד משירי ההמתנה האהובים על כולנו" 
מערכת ice |  19
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום יחצ גדי דגון, Magma Images)
בנק הפועלים נכנס לקרב הבנקים במהלך חדשני עבור הלקוחות עם התחייבות יוצאת דופן תחת הכותרת "בנקאות באפס המתנה". שנה לאחר המהלך של בנק לאומי עם "סיירת המנכ"ל" במסגרתו הצוות יטפל בפניות שלא טופלו באופן מלא לשביעות רצון הלקוחות תוך יום עסקים אחד לכל היותר, עתה בנק הפועלים יוצא במהלך אסטרטגי עבור לקוחותיו.
על מה מדובר? בבנק הפועלים קוראים למהלך "בנקאות באפס המתנה", כאשר הלקוח הוא זה שיקבע מתי הבנקאי יחזור אליו בשירות דרך הטלפון. בכך שירות הפגישה הטלפונית יהיה זמין גם כאשר הסניפים סגורים. 
שירות "בנקאות באפס המתנה" יינתן ללקוחות הבנק בתיאום דרך האתר או האפליקציה, בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד השעה 20:00 ברצף, ביום ו' וערבי חג מהשעה 08:30 ועד השעה 12:30. 
 
בקמפיין שעלה בימים האחרונים עם הפרזנטור של הבנק, עמוס תמם, בבנק הלכו על שירי ההמתנה הארוכים בהם הלקוחות בישראליים התרגלו בבתי עסק רבים, עם הסלוגן: "הגיע הזמן להיפרד משירי ההמתנה האהובים על כולנו ולקבל שירות בכל מקום ובזמן שהכי טוב לכם".
פזית גרפינקל, מנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה בבנק הפועלים, הציגה את השירות החדש של הבנק וכתבה: "נרגשת להשיק בשורה שירותית חדשה ללקוחות הבנק: פגישות טלפוניות באפס המתנה! אתם קובעים מתי נוח והבנקאים שלנו מתקשרים אליכם. עוד מהלך חדשני שנבנה בעקבות הקשבה ללקוחות שלנו. מחכים לפגוש אתכם".
מנכ"ל בנק הפועלים היוצא דב קוטלר, הוסיף: "מהלך חשוב פורץ דרך בהובלת פועלים בטלפון. הפידבק הראשון של הלקוחות מייצר NPS גבוה במיוחד. בהצלחה לכולנו".
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    בוקר טוב חלמאים
    אבי קוטון 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים אננ טוען שפשוט הפרטתם את עצמכם למוות.. מוקדנים ומוקדניות חמודים אבל יסריח יכולת, שעריתייח אבל מתסכלים. נזכרתם שיש לקוחות.
    סגור
  • 18.
    השירות שלהם הדרדר קשות בשנים האחרונות (ל"ת)
    לקוח לא מרוצה 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    למה לא אצלנו ככה?!
    אנצי!!!! 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היה כתבה על בנק בחו"ל,שהפקידים חזרו לעבוד אחריי הקורונה אבל השתמשו בתוכנה שמזייפת תנועות של העכבר ולכן,כשהבנק עלה על זה כל הפקידים האלה פוטרו מיד!!!! זה בנק שדואג ללקוחות!!!!
    סגור
  • 16.
    כל עוד!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק כשהבנקים יתחילו לתת שירות יותר וריבית שתשתלם יותר ללקוחות,אז נדע שהבנק עושה את כל המאמצים בשביל הלקוחות שלו.הבעיה אצלנו במדינה זה,שיש חברות שהן יודעות וידועות בזה שהן נותנות שירות גרוע והן חושבות שבפרסומת 1 אז פתאום כולם יאהבו אותם וזה הטעות שלהם!!!!
    סגור
  • 15.
    עזבתי את הבנק הפועלים. שירות 0!! (ל"ת)
    שם שם 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    בנק עם עמלות חזיריות (ל"ת)
    אלון 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    השירות לא חדשני
    עא 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קיים בבנק לאומי מזמן הזמן פגישה טלפונית
    סגור
  • 12.
    בנק שיש לו פריסת סניפים הכי גדולה
    בר 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל בשירות אתם 0!
    סגור
  • 11.
    מצחיק בנק הפועלים ושירות לא הולכים ביחד
    בר 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקוח של הבנק
    סגור
  • 10.
    זבל
    סבל 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זבל של בנק. חבורה של טיפשים עם שירות גרוע
    סגור
  • 9.
    יהיה יותר מהר לקבוע תור לדרכון (ל"ת)
    לקוח של הבנק 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    מנותקים לגמרי. שירות 0 (ל"ת)
    א 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    בנק הערבים
    אוהב ציון 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עונים כל מיני אחמדים.. שאתה לא מבין מילה ממה הם אומרים לך. פח אשפה של בנק עובר לאוצר החייל
    סגור
  • 6.
    מה עם הלקוחות שאין להם אינטרנט ?
    משה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וממלא אין אפליקציה ואין אתר
    סגור
  • 5.
    בנק שלא רואה כלום
    ניר 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבנק שלא מתחשב בכלום לא מעניין אותו שום דבר לא להיכנס לבנק הזה
    סגור
  • 4.
    לקוחה שלהם ולא ממליצה!
    יאללה 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פועלים זו תעשייה שיווקית מעולה ו צינית שלא רואה את החקוח
    סגור
  • 3.
    כל פעולה נדרש מסרון למה איאפשר גם במייל??
    דודו 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם הבנק רוצהלהתקדם שיתן ללקוחות אלטרנטעבה למסרונים כפי שמקבל במוסדות אחרים.קוד במייל זה אלמנטרי
    סגור
  • 2.
    מי שישא בנטל הם הפקידים !!! (ל"ת)
    עמית 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    Nps
    Nps 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Nps?????-מה זה????
    סגור