השוק

לטובת פרויקט ביטחוני: פי.סי.בי קיבלה הזמנות ב-5.6 מיליון דולר

ההזמנות, המיועדות לפרויקט ביטחוני מרכזי בישראל, מהוות חיזוק משמעותי לפעילות פי.סי.בי בתעשייה הביטחונית. החברה תספק את המעגלים המודפסים החל מהרבעון הרביעי של 2024 ועד הרבעון השלישי של 2026, וממשיכה למצב את עצמה כמובילה בתחום.
מערכת ice | 
עובד שפירא (צילום רועי מזרחי, freepik)
פי.סי.בי טכנולוגיות, העוסקת בייצור מעגלים מודפסים, דיווחה על קבלת הזמנות לאספקת מעגלים מודפסים בהיקף של כ-5.6 מיליון דולר. ההזמנות נועדו ללקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל וקשורות לפרויקט ביטחוני אסטרטגי. המעגלים המודפסים שיסופקו על ידי החברה יהוו חלק מרכזי בפרויקט, ופעילות האספקה תתפרש החל מהרבעון הרביעי של 2024 ועד הרבעון השלישי של 2026.
בהודעתה לתקשורת מדגישה החברה כי מעבר למוצרים הנכללים במסגרת ההזמנות החדשות, היא מוכרת ללקוח זה מוצרים נוספים. החברה רואה בהזמנות אלו כגורם משמעותי לפעילותה, הן מבחינת תחום השימוש הסופי במוצרים והן בהיבט הטכנולוגי הנדרש לייצורם. בתחום המעגלים המודפסים, פי.סי.בי מזהה צמיחה ורווחיות גבוהה, והתחום משמש כמנוע הצמיחה המרכזי של החברה לשנת 2024 ולשנים הקרובות.
בדו"חות הכספיים לרבעון השני של 2024, פי.סי.בי דיווחה על שיא בצבר ההזמנות והסכמי המסגרת, אשר עמד נכון לסוף הרבעון השני על כ-183 מיליון דולר. צבר זה משקף את הגידול בביקושים מצד תעשיות ביטחוניות וצבאיות, וההזמנה הנוכחית תורמת ליכולת החברה לתכנן את צמיחתה לטווח הארוך.
פי.סי.בי טכנולוגיות, שבשליטת קרן פימי (48%), נוסדה בשנת 1993 ונחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בייצור מעגלים מודפסים והרכבת רכיבים ומערכות בכמויות בינוניות וקטנות. החברה, אשר נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מתמקדת בעיקר בלקוחות מהשוק הביטחוני והרפואי. היא היחידה בישראל המספקת את כלל השירותים תחת קורת גג אחת – מתכנון המעגל ועד להרכבה ובדיקת המוצר הסופי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה