השוק

סיכום המסחר בוול סטריט: פאלו אלטו מזנקת. רצף העליות נקטע

שמונה ימים רצופים של עליות שערים הסתיימו היום כשהבורסה בניו יורק שברה את הרצף הירוק הארוך ביותר שלה השנה וננעלה בירידות קטנות. נאסד"ק ירד ב-0.3%, S&P 500 ודאו ג'ונס ירדו ב-0.2%

מערכת ice | 
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
מסחר המניות בוול סטריט ננעל היום (שלישי) בירידות קלות וסיים שמונה ימים רצופים של עליות. יחד עם זאת, השוק התאפיין בשקט וצפוי להתעורר בהמשך השבוע עם פרסום נתונים כלכליים נוספים, כולל נאום יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאואל.   
חברת אבטחת המידע, פאלו אלטו נטוורקס של ניר צוק, עלתה היום ב-8% וגברה על תחזיות האנליסטים. הזינוק של מניית פאלו אלטו באה על רקע הדו"ח שלה לרבעון הרביעי של 2024, שם דיווחה על מכירות של 2.19 מיליארד דולר.
עוד הצהירה החברה שהמכירות ברבעון הרביעי של 2024 היו חזקות ב-12% יותר מאשר לפני שנה. עם זאת, הצמיחה במכירות לשנת הכספים המלאה הייתה 16%, כך שהמכירות ירדו ברבעון הרביעי. כמו כן, הרווח הנקי המתואם של פאלו אלטו צמח רק ב-5%, אפילו איטי יותר מהמכירות.
חב' AMD חשפה תוכנית לרכוש את ZT Systems ב-49 מיליארד דולר על מנת לחזק את מעמדה בתחום ה-AI. ZT היא מעצבת ויצרנית של מערכות בינה מלאכותית ומחשוב ענן.
מלבד מניית פאלו אלטו, המרוויחות הגדולות של הערב הן פייפאל, עם עלייה של 3.54%, וטייק 2 אינטראקטיב סופטוור שמעלה את ערכה ב-2.86%. לעומתן, המפסידות הבולטות של יום המסחר בנאסד"ק הן דקסקום עם ירידה של 6.23%, PDD Holdings DRC שיורדת ב-4.56% ו-מודרנה שמסיימת בהפסד של 3.36% מערכה.
לאחר עליות רצופות, אנבידיה צובעת היום את המסך באדום ויורדת ב-2.11%. טסלה עם ירידה מתונה של 0.73%. אפל מצליחה לשרוד את היום בעליות של 0.27% ומצטרפת לאמזון שהוסיפה 0.37% לערכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה