דיגיטל וטק

פאלו אלטו נטוורקס במהלך ענק: זה הפיתוח שיעניק הגנה מאיומי ה-AI

חברת פאלו אלטו נטוורקס השיקה מספר פתרונות אבטחה חדשים המבוססים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית. ניקש ארורה, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס: "השירותים עושים שימוש בבינה מלאכותית כדי למנוע איומים מתוחכמים"

מערכת ice | 
מנכל פאלו אלטו (צילום פאלו אלטו נטוורקס)
פאלו אלטו נטוורקס,  חברת אבטחת מידע אמריקאית, אשר עוסקת בייצור פלטפורמות אבטחת מידע לעסקים הכוללות מוצרי אבטחת רשתות,  הכריזה הלילה על חבילה חדשה של פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית, המכונה Precision AI, שתופעל בשילוב מוצרי אבטחת הסייבר שלה.
חבילת הפתרונות המבוססת על טכנולוגיית הבינה המלאכותית אשר מכונה "Precision AI" – משולבת בשלוש הפלטפורמות העיקריות של החברה – Prisma Cloud ו-Cortex, המפותחות במרכז הפיתוח של החברה בישראל, ו-Strata.
מנכ"ל ויו"ר פאלו אלטו נטוורקס, ניקש ארורה, התייחס למהלך החברה ואמר: "בימים אלה השלמנו את תהליך הטמעת AI בכל אחד מהמוצרים של Palo Alto Networks".  מלבד זאת, ציין ארורה: "היום, האבטחה שאנחנו יכולים להעניק ללקוחותינו מתאפשרת על ידי צורות שונות של למידת מכונה ובינה מלאכותית, זאת כדי לוודא שאנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות כדי להגן עליהם מפני תקיפות – הדרך היחידה להילחם באיומי בינה מלאכותית היא באמצעות בינה מלאכותית".
לטענת יו"ר ומנכ"ל החברה, החבילה החדשה של Precision AI Security מציעה שירותי אבטחה מתקדמים, כולל סינון URL מתקדם, מניעת איומים חדשנית, פתרון WildFire משופר ואבטחת DNS משוכללת.
ארורה הסביר כי החבילה כוללת מספר יתרונות משמעותיים הנתמכים על ידי טכנולוגיית ה-AI: "השירותים עושים שימוש בבינה מלאכותית כדי למנוע איומים מתוחכמים, מתקפות zero-day, מתקפות שליטה ובקרה 'חמקניות' ומתקפות מסוג "חטיפות DNS".
פתרונות חדשים ספציפיים שהציגה החברה כוללים Counter AI שמשתמש ב-AI – אמצעי אבטחה מבוססי בינה מלאכותית שנועדו למנוע סיכונים שונים העלולים להתרחש משימוש זדוני בבינה מלאכותית ואמצעי נוסף שנקרא Secure AI by Design היוצר אקו-סיסטם אבטחה של בינה מלאכותית שבין היתר משפר את התאימות וממזער את חשיפת הנתונים.
מלבד זאת, יופעלו מספר אמצעים חדשים המבוססים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית, אשר יאפשרו לארגונים להשתמש בכלי ה-AI בביטחון ויעניקו לצוותי אבטחה שקיפות מלאה, בקרות חזקות, והגנה על נתונים, וכן אמצעים יזומים למניעת איומים, ו-AI Runtime Security שיגן מפני איומים "תוך כדי תנועה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה