השוק

למרות נתוני המדד: השקל ממשיך להתחזק, הדולר נסחר סביב 3.68

המטבע האמריקני נחלש מעט, לאחר שאתמול נקבע שערו היציג על 3.71 שקל. חרף העלייה באינפלציה, ניכרים סימני עידוד נוכח חידוש שיחות המו"מ לקידום עסקת חטופים בקטאר. היורו עומד על 4.04 שקל, לאחר ששערו היציג נקבע אמש על 4.09
מערכת ice | 
הדולר נחלש והשקל עולה (צילום vecteezy, פלאש 90/ נתי שוחט)
על רקע החשש בישראל ממתקפת נקם איראנית בעקבות חיסולם של פואד שוכר וראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, וכששיחות "ההזדמנות האחרונות" מתרחשות בקטאר בניסיון אחרון להתניע עסקת חטופים - השקל ממשיך להתחזק מול הדולר. זאת, חרף נתוני מדד המחירים לצרכן העגומים לחודש יולי.
המטבע האמריקני נסחר הבוקר (שישי) סביב 3.68 שקל, לאחר שאתמול נקבע שערו היציג על 3.71 שקל. היורו נסחר סביב 4.04 שקל. אתמול נקבע שערו היציג על 4.09 שקל.
מדד המחירים לצרכן עלה ב- 0.6% בחודש יולי, מה שמביא את קצב האינפלציה השנתי לעמוד על 3.2%. מדד מחירי הדיור עלה ב 4.7% מתחילת השנה. שיא של שנתיים נרשם בהיקף המשכנתאות בחודש יולי שעמד על 9 מיליארד שקל. מדובר בהיקף המשכנתאות הגבוה ביותר מאז אוקטובר 2022, מתוך סך כל המשכנתאות שנלקחו, כ-16.6% מתוכן הן הלוואות בלון שהגיעו לשיא של 1.5 מיליארד שקל.
המסחר בבורסות המובילות באירופה נפתח היום במגמה מעורבת. פוטסי הבריטי יורד ב-0.2%, והמדדים דאקס הגרמני וקאק הצרפתי מטפסים ב-0.4% וב-0.3% בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה