השוק

באופק יציב והון עצמי של כשישה מיליארד: G City מסכמת רבעון

חברת הנדל"ן רשמה גידול בכל הפרמטרים התפעוליים ברבעון השני של 2024 | חברות הדירוג שינו את אופק הדירוג של החברה משלילי ליציב | החברה מכרה עד כה נכסים שאינם נכסי ליבה בלמעלה מארבעה מיליארד שקל וצפויה למכור נכסים נוספים בשלושה מיליארד שקל בשנתיים הקרובות | המייסד והמנכ"ל חיים כצמן: "ממקדים את הפעילות העסקית שלנו במרכז אירופה, בפולין"
מערכת ice | 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל ג'י סיטי (צילום אריק סולטן, ג'י סיטי)
חברת הנדל"ן הגלובלית  G City מתמחה ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב באזורים אורבניים. החברה פרסמה היום (חמישי) את דוחות הרבעון השני לשנת 2024, בהם מדווחת היא על תוצאות חזקות והמשך צמיחה בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסיים. 
ה-NOI עמד על 438 מיליון שקל, עלייה של 4.8% מ-418 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ה-NOI מנכסים זהים עלה ב-8.1%. ה-NOI בנטרול רוסיה ונכסים שנמכרו עלה ברבעון השני בכ-12.0% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ה-FFO גדל בכ-6.9% והסתכם ברבעון לכ-140 מיליון שקל לעומת כ-131 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול הפעילות ברוסיה ונכסים שנמכרו, צמח ה-FFO ברבעון בכ-20.2% והסתכם לכ-137 מיליון שקל לעומת כ-114 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני עמד על 329 מיליון שקל; החברה דיווחה על הפסד של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך הרבעון רשמה החברה עליית ערך נטו בנדל"ן להשקעה בסך של כ-400 מיליון שקל.
ההון העצמי עמד על כ-5.7 מיליארד שקל. ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה המשיך את מגמת העלייה מסוף שנת 2023 ועמד על כ-4.9 מיליארד שקל, לעומת כ-4.6 מיליארד שקל ברבעון הקודם.
יתרות הנזילות וקווי אשראי מאושרים בלתי מנוצלים הסתכמו ב-1.3 מיליארד שקל, ויתרות הנזילות הגיעו ל-2.1 מיליארד שקל לאחר גיוסי חוב בהיקף של כ-840 מיליון שקל לאחר תאריך המאזן.
במהלך הרבעון השני ואחריו, הקבוצה ביצעה הנפקות אג"ח בהיקף כולל של כ-1.7 מיליארד שקל.
חברות הדירוג S&P מעלות ומידרוג שינו את אופק הדירוג של החברה משלילי ליציב ואישרו את דירוג החוב. 
במהלך החציון הראשון של השנה עלה מספר המבקרים בנכסי הקבוצה ב-2%. שיעור התפוסה בנכסים הגיע ל-95.2%. פדיונות השוכרים עלו ב-4.4% והכנסות השוכרים ממחיר למ"ר עלו ב-12.3% בחידושי חוזים.
בנוסף, G City אירופה חתמה על מכתב כוונות למכירת המרכז המסחרי Flora בפראג תמורת כ-232 מיליון אירו. הקבוצה רכשה אגרות חוב של החברה בהיקף של כ-180 מיליון שקל ורכשה אגרות חוב ואגרות חוב היברידיות של G Europe בהיקף של כ-101 מיליון אירו ו-34 מיליון אירו בהתאמה.
הקבוצה מחזיקה ומנהלת 86 נכסים בשטח של כ-1.9 מיליון מ"ר בשווי של כ-36 מיליארד שקל.
החברה תחלק דיבידנד רבעוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה