השוק

רשת הענק קורסת בהפסדי ענק: תסגור 315 סניפים

רשת ההנחות הענקית החליטה כי היא תסגור 315 סניפים, אלו אשר נמצאו כפחות רווחיים. זאת מתוך 1,389 הסניפים אותם היא מפעילה ברחבי ארה"ב
מערכת ice |  2
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שעדכנה רשת הנחות הענקת, "ביג לוטס", כי היא מצבה הכלכלי רעוע ועתידה נמצא בספק, אתמול (שלישי) פורסם ברשת CNN כי היא החליטה לסגור 300 סניפים ברחבי ארצות הברית, כמות המהווה כרבע מכמות הסניפים אותם היא מפעילה ברחבי ארצות הברית. 
ההחלטה לסגור את הסניפים מגיעה לאחר שתחילה, תוכנן לסגור כ-40 סניפים בלבד, כך דיווחה החברה עם פרסום הדו"ח האחרון בחודש יוני, בו צוין כי החברה ספגה 10% ירידה במכירות והפסד של מעל 200 מיליון דולר.
בחברה אומרים כי הסניפים שייסגר הם אלו הפחות רווחיים שלה, וטוענים כי מרבית הסניפים הם דווקא כן רווחיים. עוד אמרו כי במסגרת הסכם למתן הלוואה לחברה כדי להבטיח את הונה, החברה הסכימה להעלות את כמות הסניפים שתסגור ל-315.
בחברה ציינו כי הם בטוחים בצעדים הכלכליים שהם נוקטים ומצפים לראות תוצאות בעקבותיהם. מנכ"ל החברה, ברוס ת'ורן התייחס לנתוני החברה במסיבת עיתונאים שהתקיימה, עם פרסום הדו"ח בחודש יוני.
"החברה פספסה את תחזיות המכירות שלה, בעקבות האטה משמעותית במשק". אמר ת'ורן וכיוון את דבריו לעליות המחירים בארצות הברית ולירידה בהוצאות הצרכנים, בתקופה בה אנשים ממעיטים לבזבז כספים שאינם צריכים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כבר חודשים אתם מבלבלים במוח עם קריסות של חברות בארה"ב
    אלי קופטר 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי זה מעניין אנחנו גרים שם או בארץ שכבר בתהום עשרה חודשים?
    סגור
  • 1.
    פשיטת רגל
    קנדוארוב גליקו 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הם מוכרים ??
    סגור