השוק

חברת נמלי ישראל הכריעה: זו החברה שזכתה במכרז היוקרתי

החברה שזכתה במכרז הנחשק של מנהרת התשתיות במפרץ חיפה, ותהיה אחראית על ניהולה ותפעולה היא חברת שפיר, פרוייקט מנהרות התשתית נחשבות לפרוייקט דגל של חברת נמלי ישראל

מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
המנהרה מאפשרת כניסה של כלל התשתיות באזור למתקן אחד בעל יכולת ניטור ובקרה באזור כבישי הגישה לנמל המפרץ. המנהרה מפנה כ-100 דונם של קרקע ומאפשרת את קידום הקמתן של מערכות הדרגים והרכבת לנמל המפרץ.
מנהרת התשתיות תתרום רבות לבטיחות, לרציפות התפקוד, וכן תקטין חשיפה לחומרים מסוכנים ולתקלות בתשתיות של חומרים מסוכנים. התשתיות שעוברות במנהרה הן: גז, מים, חשמל, תזקיקים, כימיקלים ותקשורת. ובנוסף המנהרה תתרום להפחתת סיכונים לזיהום סבבתי באזור.
התשתיות שעוברות במנהרה הן של גז, מים, חשמל, תזקיקים, כימיקלים ותקשורת.  המנהרה תתרום להפחתת הסיכונים לזיהום סביבתי באזור. אורכה של מנהרת התשתיות כ-2.2 ק"מ והיא ממוקמת לאורך הרחובות משה דיין ויוליוס סימון. המנהרה הוקמה כחלק מפרויקט חיבורי נמל, לאפשר את חיבורי תשתיות הכבישים, הרכבות והצנרות במסדרון אחד.
מנכ״ל בפועל חברת נמלי ישראל טיקו גדות: ״פרויקט מנהרת התשתיות משלב הגנה ירוקה על הסביבה, אבטחת תשתיות והקלת העומס בדרכים. הפרויקט יתרום לקיצור לוחות הזמנים בשינוע הסחורות מהנמל ואליו, וייתן מענה לצרכים הלוגיסטיים של לקוחות הנמלים, המובילים והתעשיינים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה