השוק

חברת "סולטרה" כובשת את השוק הגרמני: עסקת המיליונים נחשפת

סולטרה חתמה על הסכם עם N2OFF, חברת קלין-טק הנסחרת בנאסד"ק, לקבלת מימון בסך כולל של עד 8 מיליון יורו לצורך פיתוח פרויקטי אנרגיה מתחדשת בשוק הגרמני. ערן ליטבק, מנכ"ל סולטרה: "שיתוף הפעולה עם N2OFF יאפשר להרחיב את פעילות הפיתוח בשוק הגרמני ולמקסם את ערך הפרויקטים לטובת המשקיעים בשתי החברות"

מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יזמית פרויקטי האנרגיה המתחדשת סולטרה, המתמחה בייזום ובפיתוח פרויקטי אנרגיה מתחדשת באירופה (במדינות גרמניה, איטליה ופולין), מכריזה על השלמת ההסכם שביצעה עם N2OFF, חברת קלין-טק הנסחרת בנאסד"ק ומתמחה באספקת פתרונות חדשניים בתחום האגרי-טק. סולטרה חתמה על ההסכם המדובר עם חברת N2OFF לקבלת מימון בסך כולל של עד 8 מיליון יורו, לצורך פיתוח פרויקטי אנרגיה מתחדשת בשוק הגרמני.
במסגרת ההסכם, ימומן פרויקט דו שימוש (אגרי-סולארי), בהספק מותקן של 111 מגה-וואט, הממוקם במדינת Mecklenburg Von Pomerania בגרמניה. בתמורה למימון, חברת N2OFF, לצד משקיעים פרטיים נוספים, יהיו זכאים לקבלת 50% מהזכויות מהפרויקט, כמו גם בפרויקטי פיתוח עתידיים של סולטרה בגרמניה שימומנו במתווה דומה.
על פי תנאי הסכם, N2OFF והמשקיעים הפרטיים יממנו את הפרויקט הראשון בגרמניה באמצעות הלוואה בכירה בסכום של עד 2 מיליון יורו, במטרה לקדם את הפרויקט לשלב ה-RTB תוך 18-24 חודשים. ההלוואה תישא ריבית שנתית של 7%, וכמו כן תזכה את המשקיעים ב-50% מהזכויות מרווחי הפרויקט, כאמור. בנוסף, ההסכם כולל גם זכות הצעה ראשונה להשקעה בפרויקטים נוספים בגרמניה בסך של עד 6 מיליון יורו.
ערן ליטבק, מנכ"ל סולטרה, בירך על עסקת הענק עם חברת N2OFF והוסיף: "המטרה שלנו היא לפתח באופן מלא את הפרויקט הראשון שלנו בגרמניה עד לשלב המוכנות להקמה RTB (Ready-To-Build). אנו מזהים ביקוש גבוה לפרויקטים בסטטוס RTB מצד מגוון רחב של משקיעים, כחלק מהמשך הרחבת השימוש באנרגיות מתחדשות. שיתוף הפעולה עם N2OFF יאפשר להרחיב את פעילות הפיתוח בשוק הגרמני ולמקסם את ערך הפרויקטים לטובת המשקיעים בשתי החברות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה