השוק

בשווי 6.9 מיליארד דולר: מי תרכוש את חברת "הארגריבס לנסדאון"?

חברת הפיננסים הבריטית "הארגריבס לנסדאון" הסכימה להצעת הרכש של קבוצת משקיעים, בהם קרן ההשקעות הפרטית CVC וקרן נורדיק קפיטל. שווי הצעת הרכש מסתכם ב-5.4 מיליארד פאונד (6.9 מיליארד דולר). כל הפרטים על עסקת הענק

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הפיננסים הבריטית, הכריזה היום (שישי) היא החליטה להסכים להצעת הרכש של קבוצת משקיעים, בהם ניתן למנות את קרן ההשקעות הפרטית CVC וקרן נורדיק קפיטל
על פי הדיווח, חברת הפיננסים הבריטית הסכימה להצעת הרכש המעניינת של קבוצת המשקיעים, אשר שוויה עומד על 5.4 מיליארד פאונד (6.9 מיליארד דולר).
על פי העסקה, בעלי המניות של חברת הפיננסים הבריטית יקבלו 11.4 פאונד למניה ואף ייהנו מדיבידנד של 30% מהרווח בשנה הפיננסית החולפת. עוד נודע, כי מניית חברת "הארגריבס לנסדאון" צמחה ב-2.2% בבורסה של לונדון.
בעקבות הדיווח של אתר "פייננשל טיימס", אליסון פלאט, יו"ר חברת הפיננסים הבריטית, ציינה כי מדובר בהצעה שמהווה עבור בעלי המניות "הזדמנות אטרקטיבית". כידוע, חברת "הארגריבס לנסדאון" הוקמה בשנת 1981. החברה הבריטית משווקת ללקוחותיה הפרטיים מוצרים פיננסים שונים.
פיטר הארגריבס, אחד ממייסדי חברת הפיננסים הבריטית, מחזיק בכ-20% מהחברה. על פי הפרסומים, הארגריבס תומך בעסקה והוא החליט למכור לקבוצת המשקיעים חצי מאחזקותיו. בניגוד אליו, סטפן לנסדאון, מייסד נוסף של חברת הפיננסים, צפוי למכור את כל מניותיו בחברה המהווים 6%.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה