השוק

קבוצת בריל: מחזור המכירות זינק ל-301 מיליון שקל, עלייה ברווח הנקי

הקבוצה המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, רושמת רווח תפעולי בסך של כ-22,443 אלפי שקל, המהווה 7.5% מהמחזור. מפעילת גלי ולי קופר רשמה עלייה בשיעור של כ-101.8% במחזור המכירות. היו"ר שחר תורג'מן: "נשארים מחויבים להמשך שיווק מאומץ של מותגי הקבוצה". המנכ"ל יהודה אלבז: "נתוני שיא"
מערכת ice | 
שחר תורג'מן (צילום עופר חגיוב)
קבוצת בריל, המתמחה בתחום האופנה וההנעלה, והמפעילה של הרשתות גלי, לי קופר, ניין ווסט, נאוטיקה, טימברלנד, show/off ואימפוריום מדווחת על תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של 2024.  מחזור המכירות בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-301 מיליון שקל לעומת סך של כ-269 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של כ-101.8%. מחזור המכירות ברבעון השני של 2024 הסתכם לסך של כ-154.3 מיליון שקל, לעומת סך של כ-141.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023, גידול בשיעור של כ-9.0%. 
הרווח התפעולי בתקופת הדוח הסתכם בסך של כ-22,443 אלפי שקל, המהווה 7.5% מהמחזור, לעומת סך של כ-11,130 אלפי שקל ושיעור רווח תפעולי של כ-4.1% בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה בשיעור של למעלה מ-100%. הרווח הנקי בתקופת הדוח הסתכם בסך של 10,604 אלפי שקל, המהווה כ-3.5% מהמחזור, לעומת סך של כ-633 אלפי שקל ושיעור רווח נקי של כ-0.2% בתקופה המקבילה אשתקד. את הרבעון השני של השנה מסיימת החברה עם רווח נקי של כ-7,874 אלפי שקל לעומת סך של כ-165 אלפי ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

חנות לי קופר בדיזנגוף סנטר (צילום: אסף לב)
תוצאות החברה הושפעו לחיוב מגידול במכירות הסיטונאות, במכירות אתרי האינטרנט, ובמכירות החנויות הזהות בעיקר בחודש אפריל 2024, וזאת למרות ירידה בשיעור הרווח הגולמי של קולקציית חורף אשתקד במהלך הרבעון הראשון של 2024, שנבעה ממדיניות החברה להקטין מלאים עקב המלחמה ברבעון הרביעי של 2023 והצורך לממש מלאי בהנחות עמוקות.
שחר תורג'מן, יו"ר הדירקטוריון מסר כי: "אנו שבעי רצון מהביצועים המצוינים של הקבוצה בתקופת הדוח שהינם הטובים ביותר בשנתיים האחרונות מאז החלה העלייה בריבית ובאינפלציה ופרוץ המלחמה, המשקפים גידול של כ-6.5% בפדיון בחנויות הזהות ופתיחה של 17 חנויות חדשות החל מסוף 2022. אנו נשארים מחויבים להמשך שיווק מאומץ של מותגי הקבוצה שהינם מהמובילים בארץ בערוצי המדיה השונים וכן בוחנים הזדמנויות להתרחבות אשר יאפשרו לנו פנייה לקהלים חדשים כמו גם העמקת המכירות לקהלים קיימים".

סניף ניין ווסט בעופר הקריון (צילום: דורון גולן)
יהודה אלבז, מנכ"ל החברה מסר כי: "היקף המכירות בתקופת הדוח משקף נתון שיא של הקבוצה בעשור האחרון ואופיין ברמת ביקושים גבוהה בכל ערוצי המכירה, בחנויות ובאונליין, אשר חלחלה לכלל מגזרי הפעילות זאת בהמשך למגמת הצמיחה אשר החלה ברבעון הראשון. לצד העלייה בהכנסות, ברבעון השני אנו מציגים שיפור משמעותי בשיעור הרווח הגולמי, שהינו הגבוה ביותר בשנתיים האחרונות. הקבוצה עומדת בתוכניות העבודה שנקבעו ביחס ליעדי צמצום ברמות המלאי והאשראי וגם ברבעון הנוכחי חלה ירידה בסעיפים אלו במקביל להתרחבות בפעילות תוך שמירה על מטה רזה ומצבת כוח אדם יעילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה