השוק

גילת הישראלית מסכמת רבעון: ההכנסות צמחו ב-13% לכ-77 מיליון דולר

גילת רשתות לוויין בע"מ, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024: ההכנסות גדלו ב-13% ל-76.6 מיליון דולר, זאת לעומת 67.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. לעומת זאת, הרווח הנקי והרווח התפעולי ירדו
מערכת ice | 
בניין חברת גילת רשתות לוויין (צילום ויקיפדיה/ חברת גילת רשתות לוין)
גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, דיווחה היום (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024.
הכנסות החברה עמדו על סך של 76.6 מיליון דולר, גידול של 13% בהשוואה להכנסות בסך של 67.6 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2023.
הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-2.8 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של 5.4 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2023. הקיטון ברווח התפעולי נובע בעיקר מהוצאות הקשורות לרכישה, הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו, ותשלומים מבוססי ביצועים הקשורים ברכישה של חברת DataPath. 
הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-7.3 מיליון דולר, גידול של 21% בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 6.1 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2023.
הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-1.3 מיליון דולר, או 2 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP בסך של 4.3 מיליון דולר, או 8 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2023.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-5.6 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, גידול של 13% בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך של 4.9 מיליון דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השני של שנת 2023. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-10.1 מיליון דולר, גידול של 10% בהשוואה ל-9.2 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2023.
החברה מאשררת את התחזית שלה לשנת 2024: החברה מצפה כי ההכנסות יסתכמו בטווח של בין 305 ל-325 מיליון דולר, אשר משקפות צמיחה שנתית של 18% ביחס לנקודת האמצע. לרווח תפעולי על בסיס GAAP בטווח של בין 15 ל-19 מיליון דולר, ול-EBITDA מתואם בטווח של בין 40 ל-44 מיליון דולר, אשר משקף צמיחה שנתית של 15% ביחס לנקודת האמצע.
התחזית אינה כוללת את התרומה הצפויה מהרכישה של Stellar Blu. עם זאת, מאחר ש-Stellar Blu כבר החלה לספק את האנטנות שלה, ובהנחה שהשלמת הרכישה תהיה בתחילת הרבעון הרביעי, החברה מעריכה כי הכנסות Stellar Blu יהיו בין 25 ל-35 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2024.    
עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, אמר: "אנו מרוצים מהתוצאות הכספיות שלנו לרבעון השני. עסקי החברה ממשיכים להציג ביצועים טובים ואנו עומדים בצפיות שלנו לשנת 2024. צבר ההזמנות הפוטנציאלי של החברה ממשיך להתרחב, ונתמך בפלטפורמת הדור הבא ובמנועי הצמיחה שלנו".
צפדיה המשיך: "אנו מרוצים במיוחד מהמגמה העקבית לה אנו עדים בסקטור התקשורת הלוויינית הצבאית, המהווה וקטור צמיחה משמעותי עבור החברה. מגמה זו נתמכת בעיקר מהרכישה שביצענו, בסוף שנה שעברה, של חברת DataPath, אשר כבר מוכיחה עצמה כרכישה מוצלחת וכגורם מרכזי להצלחתנו ברבעון זה". 
צפדיה הוסיף: "ביצענו לאחרונה צעד אסטרטגי משמעותי כשהודענו על כוונתנו לרכוש את חברת Stellar Blu, מובילת  שוק עולמית באספקת אנטנה אלקטרונית ESA לשוק ה-IFC Stellar Blu  כבר החלה לספק אנטנות, ולכן אנו צופים כי הכנסות Stellar Blu יניבו 120-150 מיליון דולר נוספים להכנסות החברה ב-2025 וכי פעילותה תתרום לרווח על בסיס Non-GAAP שלנו. בנוסף, אנו מעריכים כי לאחר ש-Stellar Blu תעמוד ביעד היקפי הייצור שקבעה לעצמה, במהלך המחצית השנייה של 2025, שיעור ה-EBITDA שלה מההכנסות יהיה גבוה מ-10%".   
צפדיה סיכם: "לאחר השלמת הרכישה של Stellar Blu, גילת תהפוך למובילה עולמית בשוק אנטנות אלקטרוניות מתכווננות לשוק ה-IFC, אנו מאמינים כי הפופולריות של השוק צפויה לצמוח באופן משמעותי ביותר וכי אנטנות אלו יאומצו באופן נרחב ביותר במהלך השנים הקרובות. אני סבור כי הרכישה תהפוך את גילת לחברה עם שיעורי צמיחה גבוהים לשנים קדימה ותציב אותנו עם פורטפוליו אטרקטיבי מאוד של מוצרים וטכנולוגיות של אנטנות ESA. אנו נרגשים מאוד מהפוטנציאל המשמעותי שרכישה זו טומנת בחובה עבור גילת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה