השוק

דירוג עשירי ישראל: כמה מקומות מפרידים בין מרים אדלסון לאייל עופר?

האם בקרוב הרשימה העולמית צפויה לחוות טלטלה? על פי נתוני פורבס, אשת העסקים הישראלית ניצבת במקום ה-67 בקרב עשירי התבל, כשאייל עופר נושף בעורפה במקום ה-72. וגם: כמה שווים האחים בוכמן?
מערכת ice |  1
רומן אברמוביץ', טדי שגיא, מרים אדלסון, אייל עופר (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock,יחצ, ויקיפדיה, פלאש 90/ Marc Israel Sellem/POOL)
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. בראשו ניצבת בגאון אשת העסקים מרים אדלסון, שרשמה לאחרונה שורת הפסדים שהורידו אותה מתחת לרף 30 מיליארד הדולר. אדלסון סיימה את השבוע עם המשך מגמת ירידה, והונה האישי מוערך ב-27.5 מיליארד דולר.
אדלסון יורדת למקום ה-67 בדירוג העולמי, עם הפסד שבועי של 416 מיליון דולר. במקום השני אייל עופר, כשהוא מצמצם משמעותית את הפער ממנה, ועשוי בקרוב לרשת את מקומה בטבלה. הונו האישי מוערך ב-25.7 מיליארד דולר. עופר הבכור משתבץ במקום ה-72 ברשימת עשירי העולם כשהוא סופג מכה קלה בכנף בדמות 139 מיליון דולר. 
הונו של אחיו הצעיר, עידן עופר, מוערך כעת ב-17.4 מיליארד דולר לאחר הפסד שבועי של 49 מיליון דולר כשהוא ניצב במקום ה-108 העולמי. רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי ברשימה כשהונו עומד על 9.7 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-234 בדירוג העולמי.
את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. הונם של השניים מוערך ב-9 מיליארד דולר, כשהם עולים למקום ה-265 ברשימה העולמית.
טדי שגיא במקום השישי עם נתון של 6.4 מיליארד דולר ומדורג 462 בעולם. סטף ורטהיימר השביעי כשהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר והוא מדורג 476 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר של אייל עופר ללישראל? כלום נולד כאן בעבר וזהו
    שי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנל גם אברמוביץ... אדלסון ועוד
    סגור