השוק

קמטק חוגגת רבעון מוצלח עם הכנסות בגובה 102.6 מיליון דולר

חברת קמטק הישראלית הפועלת בתחום השבבים, מסכמת רבעון חזק עם המשך צמיחה בכל הפרמטרים. מנכ"ל החברה רפי עמית: "תחזיות של אנליסטים בתעשייה לביקוש גובר למוצרי צריכה נוסכים בנו ביטחון להמשך צמיחה ברבעונים הבאים"
מערכת ice | 
רפי עמית (צילום רענן טל)
חברת קמטק, הפועלת התחום השבבים פרסמה אתמול (חמישי), את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024. החברה, ממשיכה במגמה התנופה ומציגה כעת עלייה משמעותית בכמה פרמטרים. 
ראשית, הכנסות החברה ברבעון השני הגיעו לשיא של 102.6 מיליון דולר, נתון אשר מהווה צמיחה של 39% בהשוואה לנתון שהושג ברבעון המקביל בשנה שעברה. כמו כן, הרווח התפעולי רשם גידול של 73% ביחס ל-2023 והוא עומד על 25.9 מיליון דולר.  הרווח הנקי על בסיס GAAP, הסתכם ב-28 מיליון דולר ותזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת בסך של 49.2 מיליון דולר.
רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר: "אני מרוצה מאוד מתוצאות הרבעון: צמיחה של 39% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ושיעור רווחיות תפעולית גבוה של 30%. התוצאות החזקות נובעות מהמשך הביקוש הגבוה ליישומי HPC (מחשוב עתירי ביצועים), המהווה יותר ממחצית מעסקי החברה ברבעון השני".
עמית, סיכם ומסר: "מנוע הצמיחה העיקרי בשוק השבבים הינו רכיבי HPC עבור Generative AI (בינה מלאכותית יוצרת) ואנו ממוצבים היטב כדי להנות מכך. במבט קדימה, הביקוש לרכיבי HPC, תחזיות של אנליסטים בתעשייה לביקוש גובר למוצרי צריכה דוגמת טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, כמו גם ההשקעה הגבוהה מצד מדינות מפתח בבניית מפעלי שבבים חדשים, כל אלה נוסכים בנו ביטחון להמשך צמיחה ברבעונים הבאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה