השוק

קמטק הישראלית סגרה עסקה בכ-93 מיליון שקל: המנייה זינקה בכ-10%

חברת קמטק הישראלית קיבלה הזמנות בהיקף של כ-25 מיליון דולר מיצרנית Tier-1 המתמחה ברכיבי זיכרון בפס רחב (HBM). בזכות הדיווח של החברה, המנייה שלה זינקה בכ-10% בבורסה לניירות ערך בתל אביב
מערכת ice | 
קמטק (צילום קמטק)
חברת קמטק הישראלית (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום (שני) כי קיבלה הזמנות בהיקף של כ-25 מיליון דולר (כ-93 מיליון שקל) מיצרנית Tier-1 המתמחה ברכיבי זיכרון בפס רחב (HBM).
ההזמנות הינן למערכות בדיקה ומדידה מתקדמות עבור רכיבי HBM והמערכות יסופקו ללקוח במחצית השנייה של 2024 ובתחילת 2025. בזכות הדיווח של קמטק בנוגע להזמנת הענק שקיבלה, המנייה שלה זינקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בכ-10%.
רפי עמית, מנכ"ל קמטק, מסר לאחר קבלת ההזמנה: "ההזמנות משקפות את המשך המומנטום החזק לרכיבי HBM, ממצבות היטב את קמטק כספקית מובילה ליישומים אלה ומשפרות את הנראות שלנו לרבעונים הבאים".
החברה ממגדל העמק היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, ביניהם שוק המארזים המתקדמים, Heterogenous Integration, זיכרונות, Compound Semiconductors, CMOS Image Sensors, MEMS, Power ו-RF.

קמטק מספקת פתרונות ייעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield), המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם. עם מתקני ייצור בישראל ובגרמניה ופריסה עולמית של שמונה משרדים ברחבי העולם, קמטק מספקת פתרונות חדשניים ללקוחותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה