השוק

קמטק חוגגת: הזמנות בהיקף 20 מיליון דולר

חברת קמטק מודיעה כי קבלה הזמנה חדשה עבור מערכות בדיקה ומדידה לשייומי מארזים מתקדמים מחברת Outsourced Semiconductor Assembly and Test בהיקף של 20 מיליון דולר
מערכת ice | 
קמטק (צילום קמטק)
חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי קיבלה הזמנה חדשה עבור מספר מערכות בדיקה ומדידה ליישומי מארזים מתקדמים מחברה מובילה המספקת שירותי הרכבה ובדיקת שבבים במיקור חוץ (Outsourced Semiconductor Assembly and Test) בהיקף כספי של 20 מיליון דולר. המערכות יסופקו ללקוח במחצית השנייה של 2024.
רפי עמית, מנכ"ל קמטק מסר: "הזמנה משמעותית זו מ-OSAT מוביל משקפת את מעמדה של החברה כמובילה בתחום מערכות לבדיקה ומדידה למגוון יישומי מארזים מתקדמים. הזמנה זו, לצד המשך המומנטום העסקי ובכלל זה הזמנות שהתקבלו לאחרונה עבור שבבים מתקדמים מסוג Chiplet ורכיבי זיכרון מסוג HBM, תומכים בציפיות שלנו להמשך צמיחה במחצית השנייה של 2024". 
קמטק היא יצרנית מובילה של ציוד בדיקה ומדידה וספקית של פתרונות תוכנה לשווקים מובילים בתעשיית השבבים, ביניהם שוק המארזים המתקדמים, Heterogenous Integration, זיכרונות, Compound Semiconductors,CMOS Image Sensors, MEMS, Power ו-RF. קמטק מספקת פתרונות ייעודיים ונתונים קריטיים לשיפור התפוקה (yield), המאפשרים ללקוחות לשפר ולהוזיל את תהליכי הייצור שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה